וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: "רוברטו קרלוס יאמן את סיבאספור"

סוכנו של המגן השמאלי האגדי של נבחרת ברזיל מאשר כי יחתום בקרוב בשורות הקבוצה שסיימה במקום ה-12 בליגה הטורקית

כוכב ריאל מדריד ונבחרת ברזיל לשעבר רוברטו קרלוס על סף חתימה כמאמנה של קבוצת סיבאספור הטורקית. הברזילאי בן ה-40, ששיחק בעבר בפנרבחצ'ה ומשמש כיום כדירקטור בקבוצתו האחרונה אנז'י מחצ'לקה מרוסיה נמצא בשיחות מתקדמות עם המועדון הטורקי כך מדווחת התקשורת הטורקית.

"אנחנו נמצאים בשיחות מתקדמות עם קרלוס", אישר דובר סיבאספור פארוק טאסטן, "המגעים מתנהלים על ידי מצ'נון אודיאקמוז, נשיא המועדון, והגענו לסיכום עקרוני איתו". הנשיא עצמו התראיין לאחר מכן ואמר: "אנחנו קרובים מאוד לעסקה, המהלך יתבהר ביומיים הקרובים". סוכנו של שחקן העבר, אוזקאן דוגאן הגיב לעיתון מילייה: "רוברטו קרלוס וסיבאספור הגיעו לסיכום עקוני, הוא יחתום על החוזה ביום רביעי או חמישי".

רוברטו קרלוס מגן אנז'י מחצ'קאלה. Epsilon, GettyImages
פותח בקריירת אימון. רוברטו קרלוס/GettyImages, Epsilon

רוברטו קרלוס נחשב לאחד המגנים השמאליים הגדולים בכל הזמנים, ולאחד מבועטי הכדורים החופשיים הגדולים שהיו. הוא גדל בסאו פאולו אך את הפריצה שלו עשה במדי פלמייראס. אחרי עונה אחת באינטרנסיונאל חתם בריאל מדריד בתחילת עונת 1996/7 והפך לסמל של המועדון. קרלוס שיחק בקבוצה במשחק 11 עונות, זכה בארבע אליפויות ספרד, שלוש אליפויות אירופה ושלושה גביעי ספרד. בתחילת עונת 2007/8 עבר לפנרבחצ'ה הטורקית, שיחק במועדון שנתיים ועזב בחזרה לברזיל לקורינתייאס. בעונת 2011/12 הצטרף לאנז'י מחצ'לקה העשירה במדיה פרש בסיום העונה.

סיבאספור הוא אחד ממועדוני הצמרת בכדורגל הטורקי בשנים האחרונות, בו שיחק בין השאר גם החלוץ הישראלי פיני בלילי. הקבוצה זכתה במקום השני בטורקיה בעונת 2008/9 וכמעט ונכנס לליגת האלופות בעונה לאחר מכן. למרות זאת הקבוצה לא הצליחה לשחזר את ההצלחות שלה בשנתיים האחרונות כשהעונה סיימה במקום ה-12 המאכזב בליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully