וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הפסידה במוקדמות טורניר בריסל

הטניסאית הישראלית (136 בעולם) הודחה בסיבוב המוקדמות השלישי, אחרי הפסד 7:6, 6:2 לסינית ז'אנג שואיי (125 בעולם)

אחרי שנשרה 13 מקומות בדירוג למקום ה-136 בעולם, שחר פאר שיחקה היום (שני) בסיבוב המוקדמות השלישי של טורניר בריסל (חימר, סך פרסים 690 אלף דולר) נגד הסינית ז'אנג שואיי (125 בעולם) והפסידה 7:6, 6:2.

שחר פאר טניסאית ישראלית. רויטרס
קריסה במערכה השנייה. שחר פאר/רויטרס

במערכה הראשונה שתי הטניסאיות לא הצליחו לשמור על ההגשות. פאר פתחה טוב והצליחה לשבור במשחקון השלישי ולעלות ל-1:2, אולם הסינית שברה מיד ועלתה ל-2:3. הטניסאית הבכירה של ישראל החזירה לעצמה את היתרון אולם, בהמשך ושוב שברה בדרך ל-4:5. במשחקון העשירי פאר שוב לא הצליחה לשמור על ההגשה והסינית השוותה ל-5:5. משם הלכו השתיים לשובר שוויון. הסינית רשמה מיני-ברייק ועלתה ל-0:2 בשובר השוויון, פאר הוכיחה אופי והשוותה ל-4:4, אולם שואיי הצליחה לשבור שוב וניצחה 6:7 במערכה הראשונה, שארכה 1:06 שעות.

המערכה השנייה כבר הייתה במעמד צד אחד בלבד. שואיי שברה בקלות את ההגשות של פאר, שלא הצליחה להכניס הגשות ראשונות והוסיפה גם שתי שגיאות כפולות. הסינית דהרה ל-0:5, אבל פאר נמנעה מבייגל ושברה ל-5:1 במשחקון השישי. הטניסאית הישראלית הצליחה סוף כל סוף לקחת גם משחקון הגשה, אך במשחקון השמיני שואיי סגרה עניין לאחר 24 דקות עם 2:6 והמשיכה לשלב הבא.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully