וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: רפא בניטס צפוי לאמן את נאפולי

הספרדי, שלא ימשיך בתפקידו בצ'לסי, נפגש בלונדון עם המנהל הספורטיבי ביגון והודעה רשמית על מינויו צפויה בקרוב מאוד

רפא בניטס צפוי לאמן בעונה הבאה את נאפולי, כך מדווחים כלי התקשורת באיטליה. המאמן הספרדי נפגש היום (שני) בלונדון עם המנהל הספורטיבי של הפרטנופי ריקרדו ביגון והצדדים קרובים מאוד לסיכום. בניטס הוביל אמש את צ'לסי לניצחון 1:2 על אברטון שהבטיח לבלוז כרטיס ישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות. למרות שהוא יפנה את מקומו בתום העונה - כנראה לז'וזה מוריניו - בניטס ייצא עם הקבוצה לארצות הברית לצמד משחקי ידידות מול מנצ'סטר סיטי בסנט לואיס וניו יורק.

נאפולי נפרדה אתמול מהמאמן וולטר מצארי שהודיע על התפטרותו אחרי קרוב לארבע שנים בתפקיד. לאחר מכן הודיע הנשיא אורליו דה לורנטיס, שאמר לכתבים ש"אני אכריז על זהות המאמן הבא דרך הטוויטר". כעת באיטליה מעריכים שההודעה הרשמית של דה לורנטיס על מינויו של בניטס עשויה להגיע כבר היום.

רפא בניטס מאמנה הזמני של צ'לסי. GettyImages
חוזר לאיטליה אחרי הכישלון באינטר. בניטס/GettyImages

בניטס, 53, יחזור לסרייה A לאחר שהדריך את אינטר במשך חמישה חודשים בעונת 2010/11 אחרי עזיבת מוריניו. הוא ישב קרוב לשנתיים בבית לפני שבנובמבר קיבל את משרת המאמן הזמני בצ'לסי לאחר פיטוריו של רוברטו די מתאו. תחת הדרכתו הקבוצה לא הייתה פקטור במאבק האליפות, אבל זכתה בליגה האירופית וסיימה במקום השלישי.

נאפולי סיימה אתמול את העונה באיטליה עם הפסד 2:1 לרומא, שלא מנע ממנה את המקום השני והכרטיס הישיר לשלב הבתים של ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully