וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימור לבנת: "10 מיליון שקל למימון מאמנים אולימפיים"

שרת הספורט מתכוונת לשפר את מעמדם של המאמנים. לכל מאמן יקבעו מטרות יעדים ,ומדדי ביצוע על פיהם תוערך עבודתו

שרת הספורט והתרבות, לימור לבנת, הכריזה בוועדת עלייה, קליטה ותפוצות בכנסת, באירוע הצדעה לאלופי אירופה הטריים, המתעמל אלכס שטילוב, הקלע סרגיי ריכטר והג'ודוקא טומי ארשנסקי, על כוונתה להפעיל תכנית ייחודית במסגרתה ימומן שכרם של מאמנים בענפים האולימפיים בארץ.

השרה לבנת ציינה כי התוכנית בהיקף של 10 מיליון שקלים לשנתיים תצא לדרך מייד לאחר אישור התקציב. התכנית להעסקת המאמנים צפויה לסייע לאיגודי הספורט לממן את שכרם של למעלה מ-40 מאמנים בהיקף של משרה מלאה. השכר יינתן למאמנים, שיעמדו בקריטריונים, שנקבעו על ידי ועדה מקצועית.

השרה לבנת ציינה כי: "מדובר בתכנית חדשנית בהיקף משמעותי, שתבטיח למאמנים הלאומיים בענפים האולימפיים שכר הולם כדי שיוכלו להתרכז בספורט, באימון הספורטאים ובהכנתם לקראת אולימפיאדת ריו 2016, ומבלי שיצטרכו לחפש השלמות הכנסה במקומות אחרים. אני סבורה כי למאמנים יש תפקיד מכריע גם בהגדלת מספר הספורטאים הפעילים בישראל ושיפור ההישגים בכל הענפים, ולכן משרד הספורט בראשותי פועל בימים אלה במספר מישורים לשיפור מעמדם של המאמנים בישראל".

לצד שנויים רגולטורים בתחום הכשרת המאמנים, רישוי מאמנים וקידומם, הכין משרד הספורט על פי המלצת היחידה לספורט הישגי מתווה להעסקת מאמנים לאומיים בענפים האולימפיים. על פי התוכנית יסייע משרד הספורט בהעסקת המאמנים על בסיס חוזה שנתי עם אופציה להארכת התקופה למחזור אולימפי שלם. זאת, על פי החלטת האיגוד והמלצת היחידה לספורט הישגי. לכל מאמן יקבעו מטרות ויעדים , מדדי ביצוע על ידי האיגוד ובאישור היחידה לספורט הישגי, אשר על פיהם תוערך עבודתו מעת לעת על ידי האיגוד והיחידה. יצוין כי הכוונה היא להביא לידי כך שהמאמן הלאומי לא יעבוד בעבודה נוספת ויתמקד בעבודה עם הנבחרת הלאומית ויעמוד לרשות האיגוד במשימות נוספות ככל שיקבעו בהסכמת היחידה לספורט הישגי.

השרה לבנת בירכה באירוע את אלופי אירופה הטריים, המתעמל אלכס שטילוב, הקלע סרגיי ריכטר והג'ודוקא טומי ארשנסקי ואמרה: "מדינת ישראל מצדיעה לכם על הישגיכם יוצאי הדופן . ייצגתם את מדינת ישראל באופן מעורר כבוד. הישגיכם מציבים את מדינת ישראל על מפת הספורט הבינלאומית. אתם מהווים מודל למקצועיות, התמדה, רוח לחימה ודבקות במטרה. אני מודה לכם ולמאמניכם, שעבדו ועובדים קשה מאוד לצידכם וגאה בכם מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully