וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב לדין בשל ההתפרעות בדרבי הפלייאוף

היועמ"ש ממליץ להפעיל את עונשי התנאי: הפחתת נקודה, משחק ללא קהל, רדיוס וקנס. הפועל: "אין לתאר את גודל האבסורד"

היועץ המשפטי של איגוד הכדורסל החליט להעמיד לדין את הפועל תל אביב בעקבות אירועי שני משחקי הדרבי ברבע גמר הפלייאוף בשבוע שעבר. הדיון יתקיים ביום חמישי הקרוב, כשכזכור, הפועל כבר ריצתה העונה שני משחקי רדיוס בעקבות התנהגות אוהדיה. בשל הישנות המקרים על ידי האדומים דורש היועץ המשפטי להפעיל את עונשי התנאי שמוחלים על הקבוצה: הפחתת נקודה, משחק ביתי ללא קהל, משחק רדיוס במרחק של 50 קילומטר מהמגרש הביתי וקנס בגובה 30 אלף שקלים.

אוהדי הפועל תל אביב מקללים את גיא פניני שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
הפועל תל אביב כבר ריצתה העונה שני משחקי רדיוס בעקבות התנהגות אוהדיה/קובי אליהו

ההחלטה הגיעה לאחר שמכבי תל אביב הגישה תלונה לאיגוד בעקבות עקירת כסאות מטעם האוהדים האדומים במשחק הראשון. "במיום המשחק שברו ועקרו אוהדי קבוצת הפועל תל אביב מספר רב ממושבי אולם נוקיה וזרקו אותם לעבר היציע התחתון באולם", נכתב במכתבו של עוזר היועץ המשפטי, עורך הדין טל אור, "יש לציין כי לתונה צירפה קבוצת מכבי תל אביב את הדו"ח המשטרתי של המשחק הנ"ל שממנו עולה כי במשחק עוכבו/נעצרו למעלה מ-10 אוהדי הקבוצה בגין הפרת סדר, עקירה/שבירת כסאות ובגין תקיפת שוטרים ואוהדים".

מהמכתב עולה כי דו"ח שמאי שביקר באולם ביום לאחר הדרבי הראשון מצא 72 מושברים שבורים ו-24 מושבים עקורים, אשר עלות תיקונים עומדת על סך של 21,552 שקלים, לא כולל שכר טרחת השמאי. בנוסף צירפה מכבי דו"ח של מנהל האולם בדבר עלות תיקון 25 כסאות שבורים שנשברו במהלך הדרבי השלישי שנערך ביום חמישי האחרון.

עורך הדין אור פירט את העבירות שבגינם יבקש להעמיד את האדומים לדין, "בנסיבות העניין, לאור התלונה, אני סבור כי יש להעמיד לדין משמעתי את הקבוצה בגין עבירות לכאורה "התנהגות בלתי ספורטיבית", ו/או, "התנהגות בלתי הולמת", ו/או "התפרעות, תיגרה ותקיפה", ו/או "התנהגות בלתי ספורטיבית של אוהדים", ו/או "פגיעה על ידי אוהדים", ו/או "התפרעות אוהדים". כמו כן מבקש אור שהאדומים ישלמו את עלויות תיקון הכסאות באולם.

הפועל תל אביב הגיבה ופנתה היום בכתב ליו"ר איגוד הכדורסל שמעון מזרחי וליועץ המשפטי של האיגוד בבקשה לבטל באופן מיידי את העמדתה לדין. הקבוצה קיבלה בתמיהה מוחלטת את ההחלטה להעמידה לדין, במיוחד לאור העובדה שדו"ח השופט ודו"ח המשקיף יצאו נקיים לגמרי. ?אם היו הפרות סדר או עבירות על החוק ביציע", נכתב בפנייה, "הרי שתפקיד המשטרה לטפל בהם, בדיוק כפי שהיא מטפלת בהם בכל מקום אחר בארץ ולהבנתנו כך גם היה. מן התלונה שהתקבלה במשרדי הפועל תל אביב היום עולה התמונה לפיה ביצעה משטרת ישראל מעצרים במשחק וטיפלה בעצורים בהם בהתאם למחויב על פי חוק. אין אנו מבינים מדוע לוקחת על עצמה קבוצת מכבי תל אביב את תפקיד הרשות המחוקקת, השופטת והמבצעת כאחד. בהפועל תל אביב סומכים באופן מוחלט על בעלי התפקידים באיגוד השופטים (משקיף ושופטים) וכמובן על המשטרה, שידעו לעשות עבודתם נאמנה גם ללא התערבות מכבי תל אביב ושלוחותיה.

"אין מספיק מילים על מנת לתאר את גודל האבסורד לפיו יו?ר מכבי תל אביב, מר שמעון, מבקש מיו?ר האיגוד, מר מזרחי, לשלוח את הכפופים לו והממונים על ידיו (היועצים המשפטיים) לעשות דין למענו וכנגד יריבותיו. בנוסף, במשחק מספר 2 בסדרה אותו אירחה הפועל תל אביב שברו אוהדי מכבי תל אביב כמות של כ-20 אחוז מהכיסאות שהוקצו לרשותם והפועל תל אביב בחרה לא לפנות בתלונה לאיגוד נכון לעכשיו. עד ליום זה לא נעשתה פניה להפועל תל אביב בנוגע לנזק שנעשה במשחק הראשון בסדרה וכמובן שהיה ותגיע פניה כזו, תפצה הפועל תל אביב את הנהלת ההיכל על הנזקים שנגרמו. מיותר לציין שבהפועל תל אביב מגנים אלימות מכל סוג שהוא וקוראים שוב לכל קבוצות הליגה ומוסדות האיגוד לתת לרשויות החוק לעשות את עבודתם ולעסוק בכדורסל?.

מאבטחים ביציע של הפועל תל אביב בדרבי. קובי אליהו
מאבטחים מתעמתים עם אוהדי הפועל תל אביב במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully