וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני בוסאני צפוי להמשיך בראשון לציון לעונה נוספת

20.5.2013 / 11:56

עקבות ההצלחה בסדרת רבע הגמר מול אילת, המאמן יקבל קרדיט. בן דוד, דאוסן וסולומון ימשיכו, רצון להשאיר את חנוכי

במכבי ראשון לציון מרוצים מאוד מהניצחון אמש (ראשון) 70:79 על הפועל אילת שהעביר את ההכרעה בסדרת רבע גמר הפלייאוף למשחק חמישי ומכריע בעיר הדרומית ביום חמישי. בעקבות היכולת בסדרה, והמשחקים שקדמו לכך, התקבלה בהנהלת הקבוצה החלטה עקרונית שרוני בוסאני ימשיך בתפקידו לעונה נוספת, למרות שלא קיים סיכום בין הצדדים. "החזרנו לעצמנו את הכבוד בניצחון הזה", אמר היו"ר יצחק פרי בסיום המשחק לסובבים אותו והביע את שביעות הרצון שלו מהעבודה של בוסאני במהלך הסדרה.

בוסאני חזר לראשון לציון בתחילת הסיבוב השני לאחר שפרי פיטר את אפי בירנבוים בעקבות מחלוקות ביניהם. במהלך הסיבוב השני הוא הוביל את הכתומים לרצף של חמישה ניצחונות ולבית העליון, אך בשלב זה ראשון לציון איבדה את ווילי וורן ששוחרר, הפסידה שישה משחקים רצופים, ונראתה רע מאוד. למרות זאת, לקראת תום הבית העליון, החלו הכתומים בשיפור גדול ששיאו בשני הניצחונות בסדרה מול אילת העדיפה.

מאמן מכבי ראשון לציון רוני בוסאני עם שון דאוסון. ברני ארדוב
נשארים בעיר היין. בוסאני ודאוסן/ברני ארדוב

מלבד בוסאני שצפוי להמשיך, מי שימשיכו בטוח בקבוצה עם הגארד הותיק עמית בן דוד, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת והצעירים אור סולומון ושון דאוסן. בקבוצה יש רצון להמשיך עם ניצן חנוכי, אך מגעים בין הצדדים יפתחו רק לאחר סיום העונה. ג'וליאן רייט צפוי לנסות את מזלו שוב ב-NBA, ובכל מקרה ישתדרג בצורה משמעותית בשכר ולא ימשיך, אדריאן יוטר יפתח עונה חמישית בישראל, עובדה שתייקר מאוד את חוזהו, והוא גם כן לא צפוי להמשיך.

ראשון לציון תצא למשחק באילת ביום רביעי, כשהצפי הוא שלמעלה מ-100 אוהדים של הקבוצה יגיעו מהמרכז כדי לדחוף אותם במשחק החמישי והמכריע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully