וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיורנטינה: "מילאן קיבלה מתנות, התסריט נכתב מראש"

הרוסונרי עלו הצ'מפיונס על חשבון פיורנטינה בזכות פנדל שלא היה. גונסאלו: "אם אגיד מה שאני חושב, לא אשחק פה יותר"

העלייה הדרמטית של מילאן למוקדמות ליגת האלופות אמש (ראשון) הרגיזה לא מעט אנשים בפיורנטינה, שנאבקה איתה על המקום השלישי. הוויולה הביסו את היורדת פסקארה 1:5 וידעו שאם מילאן תאבד נקודות בסיינה, הם יסיימו במקום השלישי על חשבון המילאנזים. זה לא היה רחוק מלקרות.

הרוסונרי פיגרו במשך דקות ארוכות נגד סיינה, אבל השוו בדקה ה-83 הודות לפנדל מפוקפק מאוד אחרי עבירה (שנראה שלא הייתה) על מריו באלוטלי ונהנו משער ניצחון דרמטי של פיליפ מקסס בדקה ה-87 כדי לנצח 1:2.

שחקני פיורנטינה, דויד פיסארו (ימין), בורחה ואלרו (שמאל). Giuseppe Bellini, GettyImages
אכזבה וכעס. שחקני פיורנטינה אתמול/GettyImages, Giuseppe Bellini

"מילאן קיבלה פנדל במתנה. מאכזב מאוד לראות את חלום ליגת האלופות מתפוגג ככה", אמר מגן פיורנטינה, מנואל פסקוואל. הבלם הארגנטינאי גונסאלו רודריגס היה חריף יותר וצייץ בטוויטר: "אם אני אגיד את כל מה שאני חושב, אני לא אשחק יותר באיטליה".

המנהל הספורטיבי של הוויולה, דניאלה פראדה, הוסיף: "אנחנו מרגישים חסרי אונים נוכח האירועים. אין לי מילים כרגע. הגיע לנו יותר, לנו אף אחד לא נתן מתנות. עברנו ממצב של אופוריה למצב של סבל, אבל חזינו את זה. הסוף היה כתוב מראש".

במילאן היו מרוצים מהמהפך. המאמן מסימליאנו אלגרי, שעתידו במועדון כלל לא ברור אחרי שהנשיא סילביו ברלוסקוני הצהיר שהוא יעמוד על הקווים של רומא בעונה הבאה, אמר בסיום: "לאורך העונה אתה מקבל פנדלים מוטלים בספק ולא מקבל פנדלים ברורים. הגענו למחזור האחרון עם יתרון של שתי נקודות במקום השלישי, הגורל שלנו היה בידיים שלנו והשגנו את הניצחון".

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. Gabriele Maltinti, GettyImages
"לאורך העונה אתה מקבל פנדלים מוטלים בספק ולא מקבל פנדלים ברורים". אלגרי/GettyImages, Gabriele Maltinti

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully