וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון נחת: "רוצה להצליח עם הפועל תל אביב"

מאמן לרנקה הגיע לישראל כדי לסגור את פרטי החוזה, ומקווה לחתום בקרוב: "שמח לחזור לארץ. הכיוון הוא חיובי. אני קרוב"

צילום ועריכה: קובי אליהו

רן בן שמעון, מאמנה של א.א.ק לרנקה, נחת הלילה (ראשון) בישראל וצפוי לחתום מחר על חוזה בהפועל תל אביב. בן שמעון נפרד משחקניו בקפריסין, שם אימן בעונה האחרונה, הסביר את עזיבתו ב"סיבות משפחתיות", וקיבל את ברכת הדרך מהמועדון הקפריסאי שלא יעמוד בדרכו. כעת ינסה המאמן לנסות ולגשר על פערים קטנים ואחרונים מול הנהלת האדומים כשהוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה.

רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. קובי אליהו
התגעגע הביתה. רן בן שמעון/קובי אליהו

עם נחיתתו, אמר המאמן: "זה הכיף הכי גדול בחיים בכל פעם מחדש לראות את המשפחה. תמיד אתה מעריך את המשפחה מאוד. ההגעות והעזיבות זה ממש קרע את הנפש. בואו נחכה עוד קצת, יום-יומיים, אבל אני מאמין שהכיוון הוא חיובי. ביומיים הקרובים נסכם את הדברים. כרגע אנחנו לא מברכים על המוגמר כל עוד אין משהו חתום על הדף".

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
רן בן שמעון מאמן א.א.ק לרנקה. קובי אליהו
אתגר גדול מחכה לו. רן בן שמעון/קובי אליהו

בן שמעון נזהר מלהתייחס למה שמחכה לו בחודורוב, ואמר: "אני אדבר בבוא הזמן על האתגרים ועל מה שעומד. אין ספק שאני עמוס באתגרים. זה אתגר גדול, אבל בבוא הזמן נגיב על זה. כרגע חזרתי למשפחה ורק כשנחתום נתייחס לכל השאלות הספציפיות על הפועל תל אביב. הכיוון הוא קרוב, הכוונה היא להצליח עם הפועל תל אביב, אבל בזמן שצריך".

המאמן גם התייחס לסיכום התקופה בקפריסין, ואמר: "הייתה לי תקופה מדהימה גם מהכדורגל וגם מהחיים מסביב. היה לי כיף גדול במועדון ועם האנשים שנמצאים בו. כרגע אני צריך להיות ליד המשפחה שלי, בחרתי לחזור לארץ ואני שמח מאוד להיות פה בחזרה. זה מקום שהתחברתי אליו מבחינה רגשית, הייתה קשה לי הפרידה. עשינו עונה מדהימה שהוחמצה בסוף, אבל שום דבר לא יהרוס את הדרך של האתגרים העצומים שהיו לנו. נגמר פרק ומתחיל פרק חדש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully