וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל: "זה יותר מחלום עבורי"

הספרדי חגג תואר שישי העונה עם הזכייה בטורניר רומא: "הצד המנטלי חשוב יותר מהכל". פדרר: "זה לא הלך כמו שקיוויתי"

סביר להניח שרבים הימרו שרפאל נדאל ינצח היום (ראשון) בגמר טורניר רומא את רוג'ר פדרר, אבל ספק אם מישהו ציפה שזה יקרה בכזו דומיננטיות, בכזו קלות. השור ממאיורקה פירק את יריבו 1:6, 3:6 בתוך שעה ושמונה דקות בלבד, זכה בפעם השביעית בטורניר, הניף תואר מספר 56 בקריירה, ואסף על הדרך כחצי מיליון יורו. בעקבות הניצחון ישוב נדאל אל ארבעת הראשונים בעולם, לראשונה מאז שב מהפציעה שלו, ולרולאן גארוס הוא יגיע עם לא פחות משישה תארים ביד, בעונת 2013. מדהים.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי חוגג זכייה בטורניר רומא. AP
רענן מנטלית. נדאל/AP

"אם היו מספרים לי לפני ארבעה-חמישה חודשים שזה יהיה המצב שלי, הייתי אומר שאתם משוגעים", חגג בסיום רפאל נדאל. "זה יותר מחלום עבורי. אני נהנה, ואני מאוד נרגש בימים האלה. זה נכון שאני לא מתאמן כפי שהייתי רגיל, ושזה בעייתי עבורי, אבל זה לא אומר שאין לי את האפשרות לשחק ברמה הגבוהה ביותר, ואני עושה את זה. בסופו של דבר, הצד המנטלי חשוב יותר מכל הדברים האחרים. אני רענן מנטלית".

מנגד, רוג'ר פדרר הודה שלא למשחק כזה הוא פילל. "זה לא הלך כמו שקיוויתי", אמר השוויצרי בסיום, "החמצתי יותר מדי נקודות קריטיות וחבטות קלות. נדאל עושה עבודה נהדרת בהחזרה ממרכז המגרש, וזה קשה כי הוא מכסה כל כך טוב את המגרש. חייבים להגיש בצורה מדוייקת נגדו". פדרר אף החמיא ליריבו ואמר: "כשרפא בכושר הטוב ביותר שלו הוא יוצר הזדמנויות ומכתיב את הקצב של המשחק. היה קשה מאוד לשנות את זה".

רוג'ר פדרר בגמר טורניר רומא. רויטרס
החמיץ יותר מדי נקודות קריטיות. פדרר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully