וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בני יהודה: לסיים בטעם טוב

19.5.2013 / 20:28

הצהובים יעלו בהרכב חסר במשחק האחרון של העונה, חנצ'ינסקי בשער (ב', 20:50, ע' 1), קולאוטי בחוד, מרטינס במקום גרסיה

טריוויה

* במשחק האחרון של העונה, מכבי תל אביב ובני יהודה יחגגו את מפגש הליגה ה-120 ביניהן.

* מכבי ניצחה 53 פעמים את הזהובים, שמצידם השיגו 36 ניצחונות. עוד 30 משחקים נגמרו בתיקו.

* כשמכבי מארחת זה קצת חד צדדי: מתוך 59 משחקים הצהובים ניצחו 33, ו-26 הנותרים מתחלקים שווה בשווה בין תיקו ובין ניצחונות של בני יהודה.

* בני יהודה כבשה הכי הרבה שערים נגד מכבי תל אביב העונה – חמישה.

* בני יהודה היא הקבוצה היחידה שניצחה את מכבי בבית העונה.

* למכבי תל אביב אחוזי הצלחה מעולים עם אסף קינן כשופט: היא ניצחה 22 מ-44 המשחקים בהם שפט אותה. 11 משחקים נגמרו בתיקו ועוד 11 נגמרו בהפסד של מכבי.

נתונים: אתר דריבליסט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
דקות ראשונות. תומר חנצ'ינסקי/מערכת וואלה, צילום מסך

מפתחות והכנות

מכבי תל אביב:

האלופה הטרייה רוצה לסיים בטעם טוב את העונה ולרשום פלייאוף שלם ללא הפסד. המאמן אוסקר גרסיה מושעה ויישב ביציע כאשר עוזרו רובן מרטינס יהיה זה שיעמוד על הקווים וידריך את הקבוצה. מרטינס יצטרך להסתדר עם סגל חסר מאוד ללא שלושת הזרים וינסנט אניימה, ראדה פריצה וקרלוס גרסיה שכבר נמצאים בביתם מעבר לים, ללא אלירן עטר, שרן ייני ומונס דאבור הפצועים וגם ללא המגן יואב זיו שהורחק במחזור הקודם נגד הפועל תל אביב.

השוער תומר חנצ'ינסקי יפתח בין הקורות ויקבל דקות ראשונות העונה מאז הגיע לקבוצה בינואר. עומר ורד יפתח בעמדת המגן הימני כאשר ריף פרץ צפוי למלא את מקומו של ייני הפצוע. אוסקר ומרטינס צפויים לערוך רוטציה גם בקישור, כאשר דור מיכה שלא פתח בדרבי עשוי לשוב להרכב יחד עם גל אלברמן, מהראן ראדי וערן זהבי. החלוץ רוברטו קולאוטי יפתח בחוד, ככל הנראה במשחקו האחרון במדים הצהובים, לקראת סיום חוזה בן שלוש עונות במועדון.

מנכ"ל מחלקת הנוער אריאל אברם, יהיה זה שימלא במשחק את מקומו של מנהל הקבוצה אבנר טוויטו שפוטר בשבוע שעבר מתפקידו. ביום שאחרי המשחק צפויים להמריא כל אנשי הצוות הזרים לחופשת מולדת של כשלושה שבועות וחצי. אוסקר גרסיה, עוזרו מרטינס ומאמן הכושר חואן טוריחו מתוכננים כולם לחזור עם פתיחת אימוני טרום העונה ב-16 ביוני. השבוע צפוי המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף להאיץ את המגעים בנוגע למגן-קשר עוז ראלי מבני יהודה והקשר אבי ריקן מבית"ר ירושלים, שעל מועמדותם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בנוגע לראלי, מסתמנת עסקת חילופי שחקנים עם בני יהודה בנוסף לסכום כסף שיועבר לזהובים עבור כרטיס השחקן של ראלי.

בני יהודה:

היעד היחיד שנותר לזהובים הוא להשיג הוא המקום הרביעי שיעניק להם מענק סכום מוגדל ב-300 אלף שקל נוספים במידה והם אכן ינצחו ויחלפו על פני עירוני קרית שמונה. המאמן דרור קשטן צפוי לעלות בהרכב החזק ביותר שעומד לרשותו ללא הקשר המושאל רפי דהן, שלא יכול לשחק מול מכבי תל אביב על פי הסיכום בחוזה ההשאלה.

המשחק יהיה האחרון בישראל של הקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן, שיעבור לשחק באטאלנטה קנקון בליגה המקסיקנית. גלבאן שזכה לטקס פרידה מרגש בשבוע שעבר צפוי לפתוח בהרכב גם הפעם וינסה לסיים בטעם מתוק עם שער וניצחון פרק מהנה של חמש עונות במדים הזהובים.

טקס פרידה פדרו גלבאן בני יהודה. ברני ארדוב
יחתום קדנציה ארוכה בישראל. פדרו גלבאן/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

ריף פרץ: מכבי תל אביב

הבלם המוכשר שמתאושש משתי פציעות קשות בברכו חזר לאחרונה לכושר משחק מלא והוא מאותת לצוות המקצועי שהוא צריך לקחת אותו בחשבון בכל הנוגע לבניית הסגל לעונה הבאה. פרץ שיפתח בעמדת הבלם יכול למלא מגוון תפקידים בחלק האחורי ובקישור, והוא בדיוק מסוג השחקנים הורסטיליים שאוסקר וג'ורדי אוהבים לכלול בסגל.

נס זמיר: בני יהודה

הקשר המוכשר שלא זכה להרבה הזדמנויות מקשטן מוכיח בשבועות האחרונים שהוא לא שכח לשחק. זמיר סומן כאחת ההבטחות הגדולות של הכדורגל הישראלי, אך נעלם מעט בשנים האחרונות. ייתכן מאוד שבזכות הקרדיט שהוא מקבל לאחרונה, בני יהודה הרוויחה קשר יצירתי שעשוי להפוך בעונה הבאה לשחקן הרכב קבוע.

ריף פרץ מכבי תל אביב מול עומר דמארי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מסוג השחקנים שאוסקר אוהב לכלול בסגל. ריף פרץ/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

מכבי תל אביב: תומר חנצ'ינסקי, עומר ורד, איתן טיבי, ריף פרץ, איגנסיו פידלף, גל אלברמן, משה לוגסי, מהראן ראדי, גונסאלו גרסיה, דור מיכה, רוברטו קולאוטי.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, אביב חדד, גל כהן, עוז ראלי, נס זמיר, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה, גיל יצחק (אור ברוך).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully