וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומרי אלטמן: "כולנו מתרגשים, כולנו כבר מחכים"

הנבחרת הצעירה מתכוננת ליורו, אלטמן: "גיא מוציא מאיתנו את המיטב". ניר ביטון: "מרגישים זכות להיות חלק מדבר כזה"

צילום ועריכה: דרור פיקלני

נבחרת ישראל הצעירה ממשיכה בהכנותיה לקראת אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שתיפתח בישראל בתחילת החודש הבא. משחק הפתיחה יהיה ב-5 ביוני באצטדיון בנתניה, כשישראל תפגוש את נורבגיה.

עומרי אלטמן, שחקנה של פולהאם, אמר היום ש"אנחנו כבר מאוד מתרגשים, כולנו כבר מחכים לזה, ומקווים לעשות את הטוב ביותר. עובדים קשה מאוד, יודעים מה אנחנו מצפים מעצמנו, יש לנו עוד שבועיים שלושה כדי להתכונן. אני לא חושב על עצמי מבחינה אישית, אלא רק על הנבחרת, להעפיל לשלב הבתים יהיה הישג גדול".

עומרי אלטמן, נבחרת ישראל הצעירה. דרור פיקלני
"להעפיל לשלב הבתים יהיה הישג גדול". אלטמן/דרור פיקלני

אלטמן נשאל על המאמן גיא לוזון, ואמר ש"גיא תמיד מחייך, תמיד אופטימי, תמיד רוצה להשתפר, תמיד מעיר אותנו, ואני מאמין שהוא יוציא מאיתנו את המקסימום".

ניר ביטון, קשר אשדוד, מקווה גם הוא לנצל את הטורניר כדי להתקדם, אולי לקריירה מעבר לים. "במחנה הזה אנחנו מתמקדים במטרות שלנו ביורו, ואני מאמין שהעבודה שאנחנו עושים היום תבוא לידי ביטוי ביורו", אמר ביטון, "לכל שחקן יש ציפייה לקראת הטורניר הגדול הזה. יבואו לפה השחקנים הכי טובים באירופה בגילאים האלה, ואנחנו מרגישים שזכינו להיות חלק מדבר כזה. נרצה לייצג את המדינה בכבוד ולעשות טורניר טוב. אם נהיה כמו קבוצה, כמו ששיחקנו בשנה האחרונה, יהיה לנו טורניר טוב ומכובד".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully