וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן מרטינס: "כרגע אנחנו תחת חוזה במכבי תל אביב"

19.5.2013 / 16:11

מכבי ת"א מתכוננת לבני יהודה, עוזרו של אוסקר: "אנו אמורים לחזור ב-18 ביוני". חנצ'ינסקי שיפתח: "מרגיש חלק מהקבוצה"

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב עם עוזרו רובן מרטינס. קובי אליהו
אומרים שלום. אוסקר ומרטינס/קובי אליהו

מכבי תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים האחרונה שלה העונה, לקראת המשחק שיסיים את העונה בליגת העל, מחר (שני) מול בני יהודה באצטדיון בלומפילד (20:50, ערוץ 1). מי שמילא את מקומו של אוסקר גרסיה היה עוזרו רובן מרטינס, לנוכח ההרחקה של המאמן הראשי, ומרטינס הבהיר ש"אוסקר יהיה זה שנותן את ההוראות, כמו תמיד".

"יש לנו חוזה", הבהיר מרטינס, כשנשאל אם הצוות יישאר בתל אביב, "כרגע אנחנו תחת חוזה במועדון. ככל הידוע לנו, כרטיס החזרה שלנו לישראל הוא ב-18 ביוני".

מכבי תל אביב תחסר מחר את רוב כוכביה: אניימה ופריצה חזרו למולדתם, קרלוס הפצוע כבר בספרד (שיקום באגן), עטר וייני פצועים, ויואב זיו מורחק. אומנם הקבוצה תפתח בהרכב משני יחסית, אבל מרטינס טוען כי "השחקנים המחליפים, שחיכו להזדמנות כל השנה, ינסו להוכיח את עצמם, וינסו להראות שהם ראויים ללבוש את הסמל של מכבי תל אביב. אני בטח שגם מחר ניראה קבוצה חזקה".

תומר חנצ'ינסקי, שצפוי לפתוח בין הקורות לראשונה העונה, הודה ש"חיכיתי לזה הרבה זמן. מהרגע שהגעתי עבדתי קשה, אני מרגיש חלק מהקבוצה וחלק מההישג. אני מוכן, ואני רוצה לסיים את העונה עם ניצחון". חנצ'ינסקי לא קיבל הזדמנות, ואומר ש"זו הייתה החלטה של מאמן, וככה זה יצא. זו לא החלטה שלי".

מכבי תל אביב תוכל לסיים את העונה בפער 16 נקודות מהמקום השני, אבל מרטינס טוען ש"זה לא היה קל כלל וכלל. חיפה הקשתה עלינו מאוד, ורק בסוף הצלחנו להגדיל את הפער. אבל אם נוכל לרשום עוד הישג קטן ולהשיג את הפער הכי גדול בין האלופה לסגניתה, זה רק עשוי רק להגביר את המוטיבציה של השחקנים".

על הניפוי של דור מיכה ומשה לוגסי מהנבחרת הצעירה: "לדעתי הם שחקנים מצוינים, אבל זו החלטה של המאמן. יהיה מעניין מאוד לראות את השחקנים הצעירים הישראלים מצליחים בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully