וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה ניצחה את מלאגה והשאירה אותה מחוץ לפלייאוף

הקטאלנים השיגו 50:57 מכוער בזכות 11 נק' של טומיץ', אוברדוריו עקפה את האנדלוסים ותשחק ברבע הגמר מול ריאל

העונה הסדירה של הליגה הספרדית בכדורסל מגיעה היום (ראשון) לסיומה. האלופה ברצלונה סיימה את העונה במקום השלישי לאחר ניצחון ביתי 50:57 על מלאגה.

הקטאלנים, שפתחו את העונה בצורה חלשה מאוד, מסיימים אותה הרבה יותר טוב ועם 23 ניצחונות ב-34 מחזורים, כאשר את שתי הנקודות היום הם השיגו בעיקר בזכות הגנה קשוחה, שעצרה את האנדלוסים על שש נקודות ברבע האחרון (מתוך 18 במחצית השנייה). אנטה טומיץ' הוביל עם 11 נקודות. ברצלונה תפגוש בסדרת רבע הגמר את בילבאו, בעוד עבור מלאגה מדובר בהפסד קטלני, שכן היא סיימה את העונה לאחר שאוברדוריו עקפה אותה ברגע האחרון והשתחלה אל המקום השמיני ואל מפגש פלייאוף מול ריאל מדריד, זאת בזכות ניצחון במחזור הסיום 73:79 על אותה בילבאו.

אנטה טומיץ' ברצלונה. GettyImages
לבארסה מחכה סדרה מעניינת מול בילבאו. טומיץ'/GettyImages

הבלאנקוס, שעדיין מנסים להתאושש מטראומת ההפסד בגמר היורוליג, הבטיחו כבר מזמן את המקום הראשון בטבלה בתום העונה הסדירה ויארחו הערב את לאגון ארו במשחקם האחרון בעונה הסדירה. סדרות רבע הגמר הנוספות יפגישו בין השנייה בטבלה קאחה לבוראל לגראן קנאריה ובין ולנסיה לסראגוסה.

* עוד אחת ממאוכזבות הפיינל פור, צסק"א מוסקבה, נחלה היום הפסד 50:49 במסגרת רבע גמר ליגת ה-VTB מול קראסני קריליה. שתי טעויות של סוני ווימס בדקה האחרונה סידרו למארחים ניצחון והם צימקו את הסדרה ל-2:1. אנדריי ורונטסביץ' (15 נקודות) וארון ג'קסון (11) הובילו את צסק"א אבל זה לא הספיק. עומאר תומאס קלע 14 למנצחים.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully