וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר טימור שוחרר מנבחרת ישראל בשל פציעה

19.5.2013 / 14:46

הגארד הצעיר של הפועל ת"א סובל מבעיה באגן ויזדקק למספר חודשי מנוחה או לניתוח ולאחר שיחה עם שיבק, הוחלט לשחררו

הפועל תל אביב סיימה את העונה ביום חמישי, לאחר הפסד צמוד נוסף ליריבה העירונית מכבי תל אביב ו-3:0 בסדרת רבע גמר פלייאוף ליגת העל בכדורסל. כעת, מסתבר כי הכישרון הצעיר שלה, בר טימור, שביצע העונה פריצה מרשימה ביותר, זקוק בהחלט לפגרה הקרובה.

טימור שוחרר היום (ראשון) לבקשתו מסגל נבחרת ישראל, זאת לאחר שנפגש עם מאמן הנבחרת אריק שיבק ועדכן אותו בבעיה רפואית באגן ממנה הוא סובל בשלושת החודשים האחרונים. על פי חוות דעתם של הרופאים אצלם נבדק טימור, הוא זקוק למנוחה בת מספר חודשים על מנת להחלים באופן מוחלט או לחלופין, לעבור ניתוח. מדובר בפציעה שעלולה להשפיע לשחקן על המשך הקריירה אם לא תטופל כראוי ולכן הגיעה ההחלטה לטפל בה בפגרה הקרובה. לאחר התייעצות שנערכה בקרב הצוות הרפואי של הנבחרת, הוחלט כי הגארד הצעיר ינוח הקיץ ולא ישחק במדים הכחולים-לבנים.

בר טימור הפועל תל אביב מול ריקי היקמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
חייב לטפל בפציעה בהקדם. טימור/ברני ארדוב

שיבק אמר: "מאוד רציתי לראות את בר באימוני הנבחרת, כחלק מהרצון שלנו לשלב צעירים, אבל הבריאות מעל לכל. לאחר התייעצות עם הצוות הרפואי ועם בר, החלטנו יחד שנכון יותר שהוא ינוח הקיץ כדי שיחלים לחלוטין. אין לי ספק שבר עוד יהיה בנבחרת ישראל במשך שנים ארוכות ואני מאחל לו בריאות מלאה. אחרי שנבחרת העתודה תסיים את חלקה באליפות אירופה דרג א', יצטרפו לסגל שון דאוסן ואור סולומון כך שדלתות הנבחרת פתוחות בפני צעירים מצטיינים".

המאמן הלאומי התארח הבוקר באימון הבכורה של נבחרת העתודה, איחל לשחקנים בהצלחה ושוחח עמם על מטרות הנבחרת.

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully