וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ססואולו: "נשחק 4:3:3 גם בליגה הראשונה"

הקבוצה הקטנטנה עלתה בתום דרמה ענקית, וכעת שלב החגיגות: "אם היו עושים סרט מתח זה לא היה יוצא יותר טוב"

מחזור הסיום של הליגה השנייה באיטליה סיפק אמש (שבת) דרמה, כמו שראינו בלא מעט ליגות ברחבי היבשת בשבועות האחרונים. ססואולו הגיעה אל מחזור הסיום עם 82 נקודות במאזנה, ורונה עם 81 וליברונו עם 80.

ורונה סיימה ב-0:0 ביתי מול אמפולי (שבעצמה הבטיחה מקום בפלייאוף עוד לפני המחזור), אבל הדרמה התחוללה במודנה, שם ססואולו אירחה בקרב ישיר את ליבורנו. ניצחון של האורחים, יחד עם התיקו של ורונה, היה מעלה אותם יחד עם ססואולו במצב כזה והם ידעו זאת היטב. עמוק בתוספת הזמן, כאשר המארחים בתשעה שחקנים והאורחים בעשרה (לאחר שהשוער שלהם הורחק), ליבורנו הלכה קדימה במלוא הכוח, אבל נענשה במתפרצת, כאשר סימונה מיסירולי כבש שש דקות בתוך זמן הפציעות והבטיח לקבוצתו, כמו גם לורונה, את העלייה.

שחקני ססואולו חוגגים. GettyImages
היסטוריה. ססואולו חוגגת/GettyImages

מאמן ססואולו, אוסביו די פרנצ'סקו, שנבחר למאמן העונה בליגה השנייה, היה באקסטזה: "אם היו עושים סרט מתח, זה לא היה יוצא טוב יותר. זה היה קשה וככה זה הכי מתוק. הקהל שלנו היה מדהים, אף פעם לא ראיתי דבר כזה בססואולו, השחקנים גם היו גדולים. יש לי סיכום עם הקבוצה ואני נשאר גם בעונה הבאה. נשמור על שיטת ה-3:3:4 גם בסרייה A וננסה להתאים את השחקנים לשיטה, כי שם יהיה יותר קשה פיזית וטכנית".

ורונה, שחזרה לליגה הבכירה לראשונה מאז 2002 וקבעה דרבי בעונה הבאה עם קייבו, חגגה גם היא: "הגיע הזמן. שנה שעברה עפנו בפלייאוף העלייה ועכשיו סופסוף עלינו", אמר המאמן אנדראה מנדורליני, "שיחקנו טוב כל העונה, אני מודה לכולם, בעיקר לנשיא לשעבר ג'יובאני מרטינלי".

  • עוד באותו נושא:
  • ססואולו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully