וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן רוט: "שמח שעזרתי לקבוצה, ההרגשה נפלאה"

19.5.2013 / 10:43

מכבי תל אביב כבר מחכה ליריבה הבאה בפלייאוף, מורן רוט מקווה להמשיך להשפיע בסדרה: "אף אחד לא יעשה לנו הנחות"

מכבי תל אביב ממתינה לזהות היריבה הבאה שלה בחצי גמר הפלייאוף - הפועל ירושלים או ברק נתניה (1:2 לירושלים) - ובינתיים זכו השחקנים ליומיים של מנוחה וישובו היום לאימונים. מורן רוט סיכם את הסדרה מול הפועל תל אביב. "ציפו להרבה מהסדרה, ואני חושב שהיא לא אכזבה", אמר רוט לוואלה! ספורט. "ניצחנו אומנם בשלושת המשחקים, אבל הניצחונות היו קשים. מגיע הרבה קרדיט להפועל שהגיעו מוכנים ונתנו הצגה. אבל למכבי יש את הניסיון ואת העומק, ואני שמח שעשינו את זה".

במשחק האחרון זכה רוט ל-21 דקות משחק (סיים עם 6 אסיסטים) ואף זכה למחמאות מהמנכ"ל אלי דריקס: "הפועל תל אביב הובילה, ובדקות שרוט היה על המגרש, הוא החזיר את מכבי לעניינים".

שחקן מכבי תל אביב מורן רוט מול שחקן הפועל תל אביב בר טימור. ברני ארדוב
רוט/ברני ארדוב

רוט הודה ש"כשאני עולה על המגרש אני תמיד מנסה לעשות הכי טוב למען הקבוצה, זה כיף לשחק. שיחקתי 20 דקות במשחק האחרון. הרבה זמן זה לא קרה לי וזו הרגשה נפלאה. נהניתי להיות על המגרש זה היה כיף גדול. עזרתי לקבוצה כשהיא היתה בפיגור, ואני שמח על כך ושכולם היו מחויבים בגדול למטרה".

רוט הודה שמכבי התקשתה בסדרה מול הפועל, ויודע מדוע: "הפועל תל אביב זו קבוצה עם אופי. הם לא מוותרים, גם כשהם היו בפיגור 20 נקודות. מבחינתנו אנחנו צריכים לעבוד קשה בכדי לקחת אליפות, אף אחד לא יעשה לנו הנחות, זאת המציאות. זה הולך קשה, אך בסוף אנו מנצחים. עכשיו אני מקווה שנעשה את זה גם בסדרה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully