וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: צ'לסי רוצה את ווין רוני

באנגליה טוענים כי מוריניו משתוקק לעבוד עם כוכב יונייטד, הבלוז מוכנים להציע 30 מיליון יורו עבורו. טורס בדרך החוצה?

עתידו של ווין רוני במנצ'סטר יונייטד עדיין לא ברור. כוכב השדים האדומים אמור להיפגש עם המנג'ר החדש דייויד מויס ואז להחליט האם להישאר באולד טראפורד או לעזוב, ובאנגליה מעריכים כי האופציה השניה היא הריאלית יותר. הבוקר (ראשון), טוענים ב'דיילי מירור' כי צ'לסי כבר פנתה לאלופה בבקשה לנקוב במחיר שיביא את כוכב נבחרת אנגליה לסטמפורד ברידג', כאשר על פי הערכות רומן אברמוביץ' יהיה מוכן להציע 30 מיליון ליש"ט עבור רוני, ולהשוות את השכר אותו הרוויח ביונייטד (כ-250 אלף ליש"ט לשבוע).

ווין רוני, מנצ'סטר יונייטד, מול פרנק למפארד, צ'לסי. רויטרס
ישתפו פעולה בעונה הבאה? רוני ולמפארד/רויטרס

עוד נכתב בדיווח כי ז'וזה מוריניו, שצפוי לחזור לקבוצתו לשעבר אחרי העזיבה את ריאל מדריד, מעוניין מאוד בשחקן, וכי אברמוביץ' לא מוכן לאבד את רוני לפריס סן ז'רמן. "צ'לסי רוצה לוודא שאם רוני יעזוב את יונייטד, יש רק מקום אחד אליו הוא יילך", צוטט מקורב לעסקה. "הם מוכנים להוציא הרבה, הרבה כסף עליו, והם אמרו את זה ליונייטד. מוריניו מאוד רוצה לאמן אותו, הוא חושב שהוא יכול להחזיר אותו לכושר שיא ולהשתמש בו כפי שהשתמש בדידייה דרוגבה בצ'לסי".

בצהובון אחר בממלכה, מדווחים הבוקר ב'סאן' כי לבלוז נמאס מפרננדו טורס, והם מעוניינים למכור אותו בקיץ הקרוב. על פי הדיווח, על אף שסיפק את עונתו הטובה ביותר במדים הכחולים מאז נרכש ב-50 מיליון ליש"ט, הבלוז יהיו מוכנים למכור את טורס ב-30 מיליון ליש"ט על מנת לפנות מקום לשמות חדשים. עוד ברשימת הקניות של מוריניו, כך נטען, כוכב נאפולי אדינסון קבאני, וכוכב לברקוזן אנדרה שורלה.

פרננדו טורס שחקן צ'לסי חוגג שער. רויטרס
יעזוב דווקא אחרי עונת שיא? טורס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully