וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באדיר: "הייתה לי קריירה נפלאה, אני שלם עם הפרישה"

קפטן הפועל תל אביב פרש באופן רשמי עם שער מול מכבי חיפה. פרדי דוד הכריז: "להפועל יש כבר מאמן חדש לעונה הבאה"

אדריאן הרבשטיין

הפועל תל אביב סיימה באופן רשמי את העונה שלה בליגת העל עם הפסד 3:2 מהנה ורווי באירועים בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. המשחק הזה ייזכר כמובן בעיקר בשל העובדה כי זו הייתה הופעתו האחרונה של וואליד באדיר, בלם הקבוצה שתולה את נעליו בתום העונה כשהוא בגיל 39. באדיר פורש בסטייל אחרי שכבש שער בדקה ה-50 והכניע את ניר דוידוביץ' בקרב הפורשים. רמזי ספורי פתח את מסכת השערים עם שער לאדומים. אלון תורג'מן ויניב קטן השוו לירוקים לפני שער הניצחון של לא אחר מדניאל הייבר, החלוץ היהודי/קנדי בדקה ה-85 בנגיחה אחרי בישול יפה של חן עזרא.

אולם, הכדורגל היה שחקן משני בערב המרגש הזה שהגיע לשיאו בדקה ה-90 כאשר וואליד באדיר זכה לכבוד הראוי לו והוחלף על ידי שמעון הרוש, כאשר ברקע כל יושבי האיצטדיון מריעים לו, כולל אוהדי מכבי חיפה אותה הוא שירת נאמנה במשך חמש שנים וזכה עימה בארבע אליפויות.

וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב לאחר שכבש במשחק הפרישה. אדריאן הרבשטיין
נפרד כמו גדול עם שער. וואליד באדיר/אדריאן הרבשטיין

ואליד באדיר, גיבור המשחק הזה שמר על פאסון וסיכם קריירה נפלאה על קצה המזלג: "מרגש מאוד, נהניתי מכל רגע. אני רוצה להודות למכבי חיפה על הפרידה שעשו לי. אני מודה למועדון הפועל תל אביב. רוצה להגיד תודה רבה לקהל האדום שאני אוהב אותו. שימשיכו לתמוך בקבוצה כי אם הם לא בקבוצה אז אין קבוצה".

על ההחלטה שקיבל לפרוש, אמר : "אני שלם עם ההחלטה, הייתה לי קריירה אדירה. ממשיכים הלאה. ההחלטה שלי היא סופית". נשאל האם מעוניין בתפקיד מקצועי: "אני לא יודע, אף אחד לא דיבר איתי. נראה מה יהיה.

פרדי דוד, מאמן הפועל תל אביב התייחס לפרישה של באדיר: "ביום כזה, מאוד קשה לי לדבר על המשחק. המשחק הזה סיפק לנו שחרור, עזיבה של שני שחקנים מהגדולים שנראו בכדורגל הישראלי - גם דוידוביץ' וגם באדיר, שאפילו התכבד בשער פרידה. מכבי חיפה עשתה פה טקס מרשים לשניהם והכדורגל פה היה משני".

על התקופה שלו בהפועל תל אביב אמר: "אני רואה מבחינתי הישג שהפועל תל אביב סיימה במקום השלישי והגיעה לאירופה, בתנאים האובייקטיבים שהיו כאן בשלושה-ארבעה חודשים אחרונים. עשינו דבר גדול, העיסוק בי הוא שולי. אני אודיע בהמשך איפה אהיה בעונה הבאה. יש להפועל תל אביב מאמן חדש וזה הכול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה עם וואליד באדיר שחקן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
פרידה משני סמלים. דוידוביץ' ובאדיר/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully