וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הומלס בספק לגמר האלופות, באדשטובר ייעדר חצי שנה

בלם דורטמונד סובב את קרסולו ועלול להיעדר מול באיירן מינכן, שסבלה גם היא מפציעה קשה. היינקס נפרד ובכה: "יום מרגש"

המחזור ה-34 והאחרון בבונדסליגה סיפק דרמות גדולות, מהפכים של הרגע האחרון וגם בשורה לא נעימה מבחינתה של בורוסיה דורטמונד ולאו דווקא בשל ההפסד החסר חשיבות מבחינתה, 2:1 בבית להופנהיים אלא בעיקר בשל העובדה שמאטס הומלס, הבלם המצויין שלה נפצע במהלך המשחק והוא בספק למשחק הגדול של העונה ביום שבת הבא מול באיירן מינכן בגמר ליגת האלופות.

מאטס הומלס שחקן דורטמונד מול סיאד סליחוביץ'. GettyImages
פציעה בתזמון לא טוב. הומלס מול סאליחוביץ'/GettyImages

הומלס נפצע בדקה ה-76 של המשחק אחרי שהכשיל את קווין פולנד ברחבה וגרם לפנדל. הבלם נפגע מהמהלך הזה והוחלף על ידי פליפה סנטנה. "אנחנו מאוד מודאגים מהפציעה של הומלס, בטח כשהגמר מול באיירן מינכן מתקרב", כך אמר יורגן קלופ מאמנה של דורטמונד בסיום המשחק והוסיף: "נצטרך לחכות, יש עדיין סיכוי שהערב נדע מה מצבו".

קלופ שפך אור על מצבו של הומלס ואמר: "הקרסול שלו נפוח. קשה לדעת אם הוא ישחק בשבת אבל הרופא שלנו אומר שעדיין יש סיכוי שישחק".

כזכור, הומלס הוא לא שחקן המפתח היחיד שנמצא בספק למשחק הגדול ביום שבת, כאשר גם מריו גצה, כוכב הקבוצה שבעונה הבאה ישחק בבאיירן מינכן, נפצע במשחק הגומלין בחצי גמר ליגת האלופות מול ריאל מדריד ומאז הוא לא משחק. בקבוצה הביעו אופטימיות ומקווים שהוא יוכל לחזור לאימונים במהלך השבוע הקרוב ואולי גם יעמוד לרשותו של קלופ.

הולגר באדשטובר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
איזה חוסר מזל. הולגר באדשטובר שוב נפצע/רויטרס

מי שעוד לא יזכור לטובה את היום הזה הוא הולגר באדשטובר. בלמה של באיירן מינכן, נפצע בפעם השנייה בבירכו במהלך אימון הקבוצה והוא ייעדר כחצי שנה לפחות. באדשטובר, שנפצע בצורה קשה באותה ברך במהלך המשחק מול בורוסיה דורטמונד בדצמבר האחרון, לא שיחק מאז במדי באיירן מינכן וכעת הוא גם לא יפתח את העונה הבאה.

"הולגר באדשטובר קרע שוב את הרצועות בברכו הימנית והוא ייעדר לתקופה ארוכה", כך הודיעה באיירן מינכן אחרי הפציעה הקשה. מתיאס זאמר, המנהל הספורטיבי של באיירן מינכן הבהיר כי המועדון ילווה אותו לאורך כל תקופת ההחלמה ואמר: "יש לו את כל התמיכה שלנו ואנחנו נחכה בסבלנות לחזרתו. הוא יעמוד לרשות המועדון בעתיד אבל כרגע יש לו את כל הזמן שבעולם כדי להחלים".

יופ היינקס מאמן באיירן מינכן. רויטרס
יופ היינקס מאמן באיירן מינכן/רויטרס

עוד סצינה מרגשת במשחקה של באיירן מינכן: יופ היינקס נפרד בדמעות מהבונדסליגה, כשמאמן באיירן ניהל את משחקו האחרון בגרמניה, וקיבל תשואות גם מאוהדי בורוסיה מנשנגלדבאך, הקבוצה שבה גדל, שיחק ואימן.

היינקס, שזכה עם גרמניה בגביע העולמי ב-1974, ממוקם שלישי ברשימת כובשי כל הזמנים בבונדסליגה, ורשם 1,011 הופעות כמאמן ושחקן. "השחקנים רצו מאוד לנצח, אולי כי אמרתי להם שזה המשחק האחרון שלי בבונדסליגה, ושהתחלתי פה ב-1964", סיפר היינקס הנרגש, "זה רגע מרגש עבורי, ואני מודה לכל אוהדי בורוסיה. הם שוב הוכיחו שזה הבית שלי". ב-1 ביוני באיירן תפגוש את שטוטגארט בגמר הגביע הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully