וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל ורוג'ר פדרר ייפגשו בגמר טורניר רומא

הספרדי הביס 2:6 ו-4:6 את ברדיך, פדרר גבר על פר הצרפתי 6:7, 4:6 וסידר גמר קלאסי. פאר ניצחה במוקדמות בבריסל

רפאל נדאל (5 בעולם) ורוג'ר פדרר (3 בעולם) העפילו הערב (שבת) לגמר טורניר המאסטרס היוקרתי ברומא, וגרמו לחובבי הטניס שוב הזדמנות לחזות בקרב הנהדר בין השניים. נדאל תפס את הכרטיס לגמר אחרי ניצחון מרשים בחצי על תומאס ברדיך עם 2:6 ו-4:6 מהדהד, בעוד פדרר עשה את העבודה מול בנואה פר הצרפתי עם 6:7(5), 4:6 והוא ינסה לעצור את השור הספרדי, שחוזר בתקופה האחרונה לכושרו הטוב, ושולט בצורה אבסולוטית בטורניר החימר ברומא, בו הוא זכה שבע פעמים מתוך שמונה הופעות רצופות במשחק הגמר.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. רויטרס
חוזר לכושרו הטוב. נדאל חוגג/רויטרס

השור הספרדי שלט לחלוטין בהתמודדות הזו וניצח את המערכה הראשונה תוך חצי שעה בלבד כאשר הוא משיג שבירה במשחקון הראשון והרביעי. הצ'כי נתן פייט צמוד יותר במערכה השנייה אך נשבר במשחקון התשיעי ואיפשר לספרדי להגיש את המשחקון העשירי בדרך לניצחון 4:6 ו-0:2 חלק במשחק כולו בדרך להופעה שמינית רצופה במשחק גמר הטורניר, מאז חזרתו לפעילות.

מאז שחזר מפציעה קשה בברך שבגינה היה מושבת כשבעה חודשים, נדאל הצליח לזכות בתארים בסאו פאולו שבברזיל, אקפולקו, האינדיאן וולס, ברצלונה ומדריד, כאשר הוא הצליח גם להעפיל לגמרים בוינה דל מאר, מונטה קרלו וכעת רומא.

טניסאי שוויצרי רוג'ר פדרר. AP
הוא זה שיעצור את השור? פדרר/AP

מי שנתן לקהל את מבוקשו היה רוג'ר פדרר, שנותן עד כה טורניר נהדר. המדורג 3 בעולם הבטיח את הגמר המצויין מול נדאל עם ניצחון על בנואה פר (36 בעולם) הצרפתי, אבל לא לפני שנאלץ לעבוד קשה ולהזיע. המערכה הראשונה היתה צמודה במיוחד, פר המשיך להציג טניס נהדר והקשה מאוד על השוויצרי, שנראה עייף במקצת ולא ממוקד. השניים שברו זה את הגשותיו של זה, והגיעו לשובר שיוויון, אותו ניצח לבסוף פדרר (5).

הצרפתי פתח רע את המערכה השניה, ועם שגיאה כפולה איפשר לפדרר לשבור בשלב מוקדם ולעלות ל-1:3. פר לא הצליח להתאושש, פדרר שמר על הגשותיו, ושייט לניצחון 6:7, 4:6 בדרך למפגש סופר מסקרן מול נדאל בגמר. האם יצליח השוויצרי לעמוד בדרכו של נדאל אל תואר נוסף?

* שחר פאר העפילה הערב לסיבוב השני של המוקדמות בטורניר בריסל, לאחר שגברה על כריסטינה קוצובה (259 בעולם) 4:6, 5:7. הישראלית לקחה את המערכה הראשונה, אך אז נפלה לפיגור 5:1 במערכה השניה. פאר לא התייאשה, ביצעה קאמבק גדול בדרך לניצחון 5:7, ועלתה לסיבוב השני.

טניסאי צרפתי בנואה פר. AP
לא היה יכול לשוויצרי. פר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully