וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: סלאח חסארמה פורש מכדורגל

הבלם הוותיק תולה את הנעליים בגיל 39, ויעבור לאמן את קבוצת הנוער של המועדון: "אני יוצא לדרך חדשה, תודה לכולם"

one

בלם עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה הודיע היום (שבת) על פרישה מכדורגל בגיל 39. הקבוצה הצפונית הציעה לשחקן להמשיך לשחק עונה נוספת או לאמן את קבוצת הנוער והוא בחר לתלות את הנעליים ולפתוח בקריירת אימון. מהקבוצה נמסר: "מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה מודה לחסארמה על שבע שנים נפלאות במועדון ושמח כי שחקן ודמות מופת שכמותו ימשיך במועדון כמאמן קבוצת הנוער".

חסארמה החל את הקריירה במכבי בועיינה מליגה ב' ובהמשך היה שותף לעלייה ההיסטורית של הפועל טייבה לליגה הבכירה. בהמשך שיחק שלוש שנים בבני סכנין ובקיץ 2002 הפך לשחקן הערב הראשון במדי בני יהודה. אחרי עונה אחת עבר להפועל חיפה, עלה לליגת העל וירד איתה עונה לאחר מכן, עשה קדנציה נוספת בסכנין (שוב ירידת ליגה) לפני שהצטרף לקרית שמונה בקיץ 2006. הוא היה שותף להישגי השיא של המועדון בשנים האחרונות - שתי עליות, שתי זכיות בגביע הטוטו וכמובן האליפות ההיסטורית. בסך הכול, לזכותו 264 הופעות בליגה הבכירה.

שחקן עירוני קרית שמונה סלאח חסארמה עם בנו. ברני ארדוב
עוד ענק אומר שלום. חסארמה/ברני ארדוב

חסארמה פרסם הודעת פרישה באתר הרשמי של קרית שמונה: "אוהדים יקרים, חברים יקרים. קצת קשה לי להתחיל ולמען האמת אני גם לא כל כך יודע איך, אבל היום הגיעה לסיומה הקריירה הארוכה שלי כשחקן כדורגל מקצועני, קריירה ארוכה במיוחד שידעתי בה המון רגעים מרגשים, עוצמתיים, משמחים, כואבים ודווקא בשנים האחרונות שלה נגעתי ברגעים שהיו בעצם חלום.

"לפני שבע שנים הגעתי למועדון הזה, לפני שבע שנים הגעתי לחממה הזו שנקראת עירוני קרית שמונה, מועדון שבהגעתי אליו היה עדיין מועדון קטן אך עם יומרות גבוהות. מועדון שהחום והמשפחתיות שהוא מקרין עוטפות אותך מכל עבר ומועדון שבכל שנה מעצים את הרצון להישאר בו ולהיות שייך אליו.

"לא אשקר, אני מתרגש. אני כותב עבורכם, תושבים, אוהדים, חברים שהם כמו משפחה ומנסה בעצם להודות לכם על הכל כשמצד אחד קצת קשה לעכל שנגמר ומצד שני אני יודע שאת התודה שלי יהיה קשה לסכם במילים אז לפחות אנסה.

"אני רוצה להודות בראש ובראשונה למועדון המדהים הזה ולעומד בראשו, איזי שרצקי, שהלוואי והיו בכדורגל שלנו עוד כמה שעשויים מהחומר האנושי של האיש הזה. למנכ"ל המועדון יוסי אדרי שליווה אותי תמיד והיה חבר קרוב ואוזן קשבת. תודה למאמנים שאימנו אותי מתחילת הקריירה, לשחקנים ששיחקו איתי, למשפחה, לאשתי וילדיי, לחברים הקרובים והרחוקים, לעיר המדהימה הזו ושוב, בפעם המיליון ויותר, תודה לכם אוהדים יקרים על כל הרגעים המרגשים, הכואבים והשמחים שעברנו יחד. ת-ו-ד-ה.

"זה הזמן לציין שאני אמנם מסיים את דרכי אתכם כשחקן, אך יוצא לדרך חדשה במועדון כמאמן קבוצת הנוער שלנו ומקווה לזכות לראותכם ביציעים גם כאשר אעמוד על הקווים. לכם אני מבטיח כי אעשה הכול ואתן את כל מה שיש בי על מנת לגדל כאן דור חדש של שחקנים, שבכל פעם שילבשו את החולצה עם סמל המועדון, יבינו ובעיקר ירגישו את המחוייבות והעוצמה של להיות חלק ממשפחת עירוני קרית שמונה. תודה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
סלאח חסארמה שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
"ספורטאי יוצא מן הכלל שנתן פה שנים מצוינות, עלה וירד איתנו, מנהיג בעל אופי מדהים". חסארמה ברמת השרון/קובי אליהו

הבעלים איזי שרצקי החמיא לבלם במהלך מחצית המשחק של קרית שמונה ברמת השרון: "ברור שהריגוש הגדול הוא סלאח, שחקן שהגיע אלינו לפני שבע וחצי שנים. ספורטאי יוצא מן הכלל שנתן פה שנים מצוינות, עלה וירד איתנו, מנהיג בעל אופי מדהים. לא היתה איתו בעיה אחת בכל התקופה שלו פה. הצענו לו אפשרות לאמן את הנוער ולפרוש, כי זה היה ברור שנביא עוד בלם. ונקווה שכמו שהוא היה שחקן אדיר, כך הוא ייאמן באותה צורה, ואנחנו נהנה ממנו להרבה שנים".

שחקן עירוני קרית שמונה, סלאח חסארמה. אדריאן הרבשטיין
"לפני שבע שנים הגעתי למועדון הזה, לפני שבע שנים הגעתי לחממה הזו שנקראת עירוני קרית שמונה, מועדון שבהגעתי אליו היה עדיין מועדון קטן אך עם יומרות גבוהות. מועדון שהחום והמשפחתיות שהוא מקרין עוטפות אותך מכל עבר ומועדון שבכל שנה מעצים את הרצון להישאר בו ולהיות שייך אליו"/אדריאן הרבשטיין
סלאח חסארמה שחקן עירוני קרית שמונה חוגג. ברני ארדוב
"תודה למאמנים שאימנו אותי מתחילת הקריירה, לשחקנים ששיחקו איתי, למשפחה, לאשתי וילדיי, לחברים הקרובים והרחוקים, לעיר המדהימה הזו ושוב, בפעם המיליון ויותר, תודה לכם אוהדים יקרים על כל הרגעים המרגשים, הכואבים והשמחים שעברנו יחד". חוגג אליפות ב-2012/ברני ארדוב
סלאח חסארמה, עירוני קרית שמונה, מניף את גביע הטוטו. ברני ארדוב
גם גביע הטוטו בידיו. חסארמה/ברני ארדוב
סלאח חסארמה בני סכנין. ברני ארדוב
בימיו בסכנין. חסארמה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully