וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: קודם משחק, אחר כך מו"מ על עוז ראלי

18.5.2013 / 20:10

לאחר המשחק מול בני יהודה, האלופה צפויה לפנות בנוגע לשחקן. הצהובים בהרכב חסר. אברם יחליף זמנית את טוויטו

one

אלופת המדינה מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שבת) אימון נוסף לקראת משחק הסיום של ליגת העל נגד בני יהודה ביום שני בבלומפילד. המאמן אוסקר גרסיה שספג עונש הרחקה ממשחק אחד בשל אירועי הדרבי במחזור שעבר, יצפה במשחק מן היציע ומי שיעמוד על הקווים יהיה עוזרו רובן מרטינס, שהפך בחודשים האחרונים לשותף פעיל מאוד באימוני הקבוצה וגם במשחקים עצמם. לרשותו של מרטינס יעמוד סגל חסר מאוד והוא ייאלץ להסתדר בלי וינסנט אניימה וראדה פריצה שכבר טסו לארצם, יואב זיו המורחק וכן אלירן עטר ומונס דאבור הפצועים. למרות חוסר החשיבות של ההתמודדות, בצוות המקצועי לא ויתרו גם הפעם על ההתכנסות המסורתית בבית המלון, ביום המשחק.

לאחר המשחק נגד הזהובים צפויים ראשי המועדון לפתוח במשא ומתן עם בני יהודה בנוגע לרכישתו של המגן-קשר עוז ראלי, שנמצא חזק ברשימת הרכש של המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. במכבי צפויים להציע סוג של עסקת חליפין, במסגרתה יעברו שחקנים לבני יהודה בנוסף לסכום כסף אותו ישלמו הצהובים תמורת כרטיס השחקן של ראלי, שמחזיק בחוזה בשכונת התקווה גם לעונה הבאה.

השוער תומר חנצ'ינסקי שהובא לקבוצה בחודש ינואר, עשוי לקבל ביום שני את חולצת ההרכב לראשונה מאז בואו ואולי ירשום דקות ראשונות במדים הצהובים. בשל חסרונו של המגן זיו ולאחר משחקו הגרוע של איגנסיו פידלף בדרבי, עשויים איתן טיבי או שרן ייני לפתוח בעמדת המגן השמאלי, ובמקרה כזה יפתח ריף פרץ בעמדת הבלם. בחלק הקדמי אמור רוברטו קולאוטי לפתוח בהרכב, כנראה במשחקו האחרון בקבוצה.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
ישדרג את עצמו? ראלי/ברני ארדוב

לאחר המשחק צפויים אנשי הצוות המקצועי לצאת לחופשת מולדת של כשלושה שבועות וחצי, בסיומה הם אמורים לשוב ארצה לקראת פתיחת אימוני טרום העונה הבאה שנקבעו ל-16 ביוני. הקבוצה תצא למחנה אימון באוסטריה ב-26 ביוני כחלק מההכנות למשחקי מוקדמות הצ'מפיונס ליג. המאמן אוסקר גרסיה, עוזרו רובן מרטינס וכן מאמן הכושר חואן טוריחו, אמורים, נכון לעכשיו, לאייש את הצוות המקצועי שיוביל את הצהובים גם בעונה הבאה.

בעקבות עזיבתו הפתאומית של מנהל הקבוצה אבנר טוויטו, הוחלט במועדון כי מי שימלא זמנית את מקומו יהיה מנכ"ל מחלקת הנוער אריאל אברם, שהוחזר מגרמניה, שם שהה יחד עם קבוצת נערים א' של מכבי בטורניר בעיר בילפלד. אברם יחליף את טוויטו במשחק הביתי מול בני יהודה מחר. בקרית שלום הדגישו כי נכון לעכשיו מדובר במינוי זמני בלבד, בעוד שהחיפושים אחרי מחליף קבוע לטוויטו ממשיכים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
תומר חנצ'ינסקי (מימין), ראדה פריצה שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
השמאלי כבר בשבדיה, הימני סוף סוף בשער. פריצה וחנצ'ינסקי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully