וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס סימנה את טבס וקולארוב לעונה הבאה

הגברת הזקנה מעוניינת בצמד שחקני מנצ'סטר סיטי לחיזוק הסגל. ברלוסקוני טען שאלגרי יאמן את רומא. עוד בדיחה רעה?

ביובנטוס לא נחים על זרי הדפנה. בזמן שהאלופה האיטלקית רואה את היריבות שלה באירופה פוזלות לכיוון השחקנים הבכירים ביבשת, הגברת הזקנה הספיקה לסמן שני שחקנים בכירים כדי לחזק את הסגל לקראת העונה הבאה: קרלוס טבס ואלכסנדר קולארוב, שחקניה של מנצ'סטר סיטי.

קרלוס טבס, מנצ'סטר סיטי. GettyImages
בדרך לאיטליה? טבס/GettyImages

על פי כלי תקשורת שונים באיטליה, מדובר משתי המטרות העיקריות של הביאנקונרי הקיץ, כאשר טבס מועדף על פניהם של גונסאלו היגואין מריאל מדריד וסטיבן יובטיץ' מפיורנטינה. ביובה מעריכים שהעובדה שטבס יסיים בקיץ הבא את חוזהו תביא לכך שהסכום שתדרוש עליו סיטי יהיה נמוך יותר לעומת חלוצים אחרים.

אגב, זו לא הפעם הראשונה ששמו של טבס עולה כמועמד להגיע לאיטליה. ב'קוריירה דלו ספורט' טוענים שקולארוב הביע רצון לעזוב את הסיטיזנס והודיע על כך להנהלת הקבוצה. כזכור, הקשר הסרבי הגיע לסיטי מלאציו וביובה מקווים להשלים את העסקה תמורת עשרה מיליון יורו.

מאמן מילאן, מסימיליאנו אלגרי. רויטרס
בדיחה או אמת בדברים? אלגרי/רויטרס

* סילביו ברלוסקוני ממשיך לשגע את התקשורת באיטליה. בשיחה עם עיתונאים מקומיים הוא הדהים, כשאמר: "אלגרי יגיע לרומא. ההודעה תהיה מיד לאחר המשחק נגד סיינה". למרות דבריו של ראש הממשלה לשעבר, באיטליה מעריכים שלא מדובר ביותר מאשר בדיחה גרועה של האיש שמזוהה עם מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully