וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן בסטוק סיטי בגלל ראש חזיר

ראש חזיר הוצב בארונו של ג'ונס, שחקן מוסלמי, שהתעצבן ושבר את חלונות מכוניתו של חברו גלן ווילן. הקבוצה פתחה בחקירה

כנראה שהשיעמום של סטוק עושה את שלו: בקבוצה שכבר גמרה את העונה מבחינה מעשית ונותר לה משחק אחד בלבד כדי לצאת לחופש אירעה היום (שישי) מיני שערורייה שמסעירה את בריטניה. השחקנים דיווחו להנהלת הקבוצה על כך שראש של חזיר נמצא בתאו של החלוץ קנווין ג'ונס, שחקן מוסלמי.

קנווין ג'ונס שחקן סטוק סיטי חוגג שער. רויטרס
מאוד לא אהב את הבדיחה. קנווין ג'ונס/רויטרס

כלי התקשורת בבריטניה מדווחים כי השחקן שמגיע מטרינידד וטובגו מאוד לא אהב את המחזה שנגלה אליו ומיד לאחר שראה את מה שקרה, הוא יצא אל רכבו של חברו לקבוצה, הקשר גלן ווילן, וניפץ את שמשות מכוניתו כשהוא משוכנע שווילן הוא זה שעומד מאחורי המעשה.

מי שמסרבת לעבור על הסיפור הזה לסדר היום היא הנהלת הקבוצה, שכבר הודיעה שהיא פותחת בחקירה. "המועדון מתייחס ברצינות למקרה במתחם האימונים אחר הצהריים. חקירה מלאה ומקיפה תצא לדרך והאחראים לכל מה שייתפס כהתנהגות בלתי מתקבלת יישאו באחריות וייענשו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"התלוצצות מופרעת בחדר ההלבשה". שיי עם תמונת ראש החזיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגב, קשר אחר של הקבוצה, האמריקאי ברק שיי, הספיק לפרסם תמונה של ראש החזיר על ראשו באמצעות חשבון הטוויטר שלו וכתב ל-35 אלף העוקבים שלו: "התלוצצות מופרעת בחדר ההלבשה". מי שמאוד לא אהבה את ההתלוצצות הזו היא חברתו של ג'ונס, קיסה אבדולה, שכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "אף אחד לא אמר שאתם לא יכולים לנהוג בהומור, אבל זו לא בדיחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully