וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשל"צ השוותה את סדרת הגמר

האדומים ניצחו בחוץ את האלופה מכבי ראשל"צ 31:33, קבעו 1:1 בסדרה והבטיחו משחק חמישי. בוטוליה ואבישי סמולר בלטו

סדרת גמר הפלייאוף של ליגת העל בכדוריד הבטיחה עוד לפני שיצאה לדרך מלחמה גדולה בין שתי הקבוצות הבכירות במדינה, נציגות עיר היין, מכבי (האלופה) והפועל ראשון לציון. אחרי שלושה משחקים, בהחלט אפשר להגיד שהסדרה הזו גם מקיימת.

היום (שישי), הגיעה הפועל עם הגב לקיר אל המשחק השלישי בסדרה, שנערך בבית מכבי, אולם ידעה לצאת עם ניצחון גדול 31:33 ולהשוות את הסדרה ל-1:1 לפני המשחק החמישי הקובע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסדרה העירונית המרתקת תימשך עוד שני משחקים. בוטוליה מול הגנת מכבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי תיקו בחוץ במשחק הראשון, שהציב אותה בעמדת פתיחה טובה, הפועל הפסידה למכבי בבית את המשחק השני בשלושה שערים וידעה שניצחון צהוב נוסף יקרב את מכבי מאוד להשלמת הדאבל.

מהרגע הראשון השליטה הייתה של האורחים, שטסו ל-4:11 מהמם. מכבי הצליחה לחזור וצימקה למינוס שלוש, בעוד שאייל קרן מהפועל הורחק לאחר מכה לפניו של אריאל רוזנטל. הצהובים המשיכה לנגוס בהפרש ושער של בירנבוים צימק ל-15:13, אבל פתיחת המחצית השנייה הייתה אדומה והפועל שוב ברחה, ל-17:22.

האקשן נמשך והצהובים צימקו למינוס שער בלבד, אלא שגם זה לא הפחיד את השחקנים של סער פרנקל ואבישי סמולר, יחד עם הרבה מאוד בויאן בוטוליה, הריצו אותם ל-23:29. מאותו רגע, המשחק עבר למאבק על הפרש שערים ולפחות שם, הצהובים היו אלה שיצאו מרוצים, כאשר צמד מאוחר שלהם קבע 31:33 להפועל בסיום, שני שערים פחות מההפרש בו מכבי ניצחה את המשחק השני, כך שלמכבי יש את היתרון כרגע ביחס השערים בסדרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully