וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר האחרון: פרגוסון הוכתר כמאמן העונה בפרמיירליג

רגע לפני הפרישה, הסקוטי זכה בתואר בפעם ה-11: "אני מאוד רוצה לנצח במשחק האחרון שלי". גארת' בייל שחקן העונה

יומיים בלבד לפני משחקו האחרון בקריירת האימון המפוארת, סר אלכס פרגוסון זכה היום (שישי) לצרף לארון התארים שלו תואר אישי אחרון בהחלט: מנג'ר השנה בפרמיירליג.

הסקוטי האגדי, שהוביל השנה את מנצ'סטר יונייטד להשבת תואר האליפות אחרי עונה אחת של הפסקה (האליפות ה-13 שלו כמנג'ר השדים האדומים) והודיע על פרישה לפני כשבוע וחצי, זכה בתואר היוקרתי בפעם ה-11 שלו, מתוך 20 עונות בהן חולק התואר. הבחירה נעשית על ידי ועדה מיוחדת שמרכיבה הספונסרית הראשית של הפרמיירליג באותה עונה, במקרה הזה רשת הבנקים "BARCLAYS". לשם השוואה, במקום השני ברשימת הזוכים ניצב ארסן ונגר, שגרף את התואר שלוש פעמים בלבד.

מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אלכס פרגוסון. רויטרס
הפרישה שלו הופכת ליותר ויותר מושלמת. פרגוסון/רויטרס

שעות ספורות לפני שנודע לו על הבחירה, התייצב פרגוסון למסיבת העיתונאים האחרונה שלו, שהייתה מאוד מחויכת: "1,500 משחקים זה פשוט מדהים", אמר המנג'ר על ציון הדרך אליו יגיע במפגש מול ווסט ברומיץ' ביום ראשון, "אני מאוד רוצה לנצח במשחק האחרון שלי".

את תואר שחקן העונה גרף גארת' בייל, הוולשי הנפלא של טוטנהאם, שכבש העונה 19 שערים, כמה מהם יפים במיוחד ב-29 הופעות ליגה וסחף את התרנגולים למאבק על המקום בליגת האלופות. בייל הפך לשחקן טוטנהאם הראשון, כמו גם לוולשי הראשון אי פעם שזוכה בתואר. בייל הוסיף את התואר היוקרתי הזה לתארי שחקן העונה והשחקן הצעיר של העונה של אירגון השחקנים ולתואר שחקן העונה של כתבי הליגה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully