וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' בחוץ, נדאל עלה, שיא לסרינה וויליאמס

קאמבק גדול לבדריך מול הסרבי. השור ממאיורקה גבר על פרר, פדרר הדיח את יאנוביץ'. האמריקאית השיגה ניצחון 22 ברצף

טורניר רומא הנערך על החימר האיטלקי השבוע מתקרב אל שלבי ההכרעה שלו והיום (שישי) נערכו משחקי רבע הגמר, גם בקרב הגברים וגם אצל הנשים. מי שטיילה, פעם נוספת, היא סרינה וויליאמס. האמריקאית, המדורגת 1 בעולם ובטורניר, הביסה תוך 56 דקות בלבד 2:6, 0:6 את קרלה סוארס נבארו ועלתה לחצי הגמר. סרינה נעזרה בשבעה אייסים ושברה חמש פעמים בניצחון המוחץ שלה, שהיה ה-22 ברציפות שלה, שיא קריירה.

מריה שראפובה הודיע כי היא פורשת מטורניר רומא, עקב "בעיה פיזית" שנסיבותיה לא פורטו. שראפובה, שמדורגת שנייה בטורניר, הייתה אמורה לשחק נגד האיטלקייה שרה ארני בשלב רבע גמר הטורניר, וזאת לאחר שניצחה בקלות את האמריקאית סלואן סטפנס בסיבוב השלישי בתוצאה 2:6, 1:6. בעקבות כך ארני עולה אוטומטית לחצי הגמר והיא האיטלקייה הראשונה שמגיעה לשלב המכובד, זה 28 שנים. הפרישה תמנע משראפובה להגן על תוארה, לאחר שזכתה באליפות איטליה הפתוחה שנערכת ברומא בשנתיים האחרונות. ב-2011 גברה שראפובה בגמר על האוסטרלית סמנטה סטוסור וב-2012 את הסינית לי נה.

ויקטוריה אזרנקה העפילה לחצי הגמר אחרי ניצחון קשה על סמנתה סטוסור. הבלארוסית שמדורגת 3 בטורניר ניצחה 4:6 את המערכה הראשונה, אבל הובסה 6:1 בשנייה לפני הניצחון 3:6 במערכה השלישית שמזכה אותה במפגש עם ארני. סימונה האלפ, שעשתה את כל הדרך מהמוקדמות, ניצחה 6:4, 0:6, 5:7 את ילנה ינקוביץ' והיא תתמודד נגד סרינה.

סרינה וויליאמס טניסאית אמריקאית. רויטרס
שליטה בלתי מעורערת. סרינה וויליאמס/רויטרס

ב-14 מתוך 15 מפגשים קודמים, נובאק דג'וקוביץ', המדורג 1 בעולם, גבר על תומאס בדריך. גם הפעם נראה היה שזה בדרך, כאשר הסרבי שלט ללא עוררין במשחק מול הצ'כי (6 בטורניר) והוביל 2:6, 3:5. אלא שאז, לפתע, משהו התעורר בברדיך והוא טס קדימה, זכה במערכה השנייה עם 5:7, בשלישית עם 4:6 והדיח את נולה, ששוב מסיים טורניר מוקדם מהצפוי ולא ממש נראה מוכן להסתערות על הרולאן גארוס.

רפאל נדאל. רויטרס
הציג טניס נהדר. רפאל נדאל/רויטרס

משחק נהדר סיפקו שני הספרדים הבולטים בטורניר, רפאל נדאל ודויד פרר, הצמודים בדירוג בטורניר (רביעי וחמישי בהתאמה). נדאל הזיע במערכה הראשונה אבל שבירה אחת הספיקה לו כדי לנצח 4:6. במערכה השנייה יחסי הכוחות התחלפו, פרר השיג שלוש שבירות (לעומת שתיים של נדאל) וזה הספיק לו ל-4:6 מצוין. לפרר נגמרו הכוחות במערכה השלישית כאשר נדאל סיפק טניס מצוין והשלים את המשימה עם 2:6 בדרך לחצי הגמר. בשלב הבא ימתין לו ברדיך.

גם רוג'ר פדרר בשלב הבא והוא עשה את זה בסטייל נגד הפתעת הטורניר ירז'י יאנוביץ' הפולני תוך שעה ו-25 דקות. המדורג 2 בטורניר השיג שבירה אחת במערכה הראשונה וניצח 4:6, אבל המערכה השנייה הייתה מותחת מאין כמותה כאשר כל אחד השיג שתי שבירות, ופדרר שהיה מרוכז יותר בשובר שוויון השיג 2:7 שסידר לו מקום בחצי הגמר.

עוד בטורניר הגברים, בנואה פר הצרפתי, שנמצא בכושר פשוט אדיר, פירק בדרכו לחצי הגמר את הספרדי מרסל גרנויירס 1:6, 0:6 ב-57 דקות.

תומאס ברדיך טניסאי צ'כי. רויטרס
ניצחון שני בלבד מול דג'וקוביץ'. ברדיך/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully