וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה הצעירה: קאלום מקמנמן יחמיץ את היורו

אכזבה גדולה לשלושת האריות: הקשר הפנטסטי של וויגאן נפצע וייעדר שלושה חודשים. מאמנו מרטינז: "הגיע לו להיות בטורניר"

שלושה ימים בלבד חלפו מאז פירסם מאמן נבחרת אנגליה הצעירה, סטיוארט פירס, את הסגל שלו לקראת טורניר יורו 2013 לנבחרות צעירות, שייצא לדרך בעוד שלושה שבועות בדיוק בישראל. אלא שכבר היום (שישי), פירס צריך להתמודד עם בעיות, לאחר שנודע כי אחד הכוכבים הגדולים שלו, קאלום מקמנמן, יחמיץ את הטורניר וייעדר לשלושה חודשים בשל פציעה.

עבור נבחרת שלושת האריות, כמו גם עבור מקמנמן הצעיר והמבטיח, שרק בשבוע החולף הספיק גם לזכות בגביע סנסציוני עם וויגאן וגם לרדת איתה ליגה, מדובר במכה לא פשוטה וכעת פירס ייאלץ למצוא מחליף לקשר הפעלתן שלו, לו היה זה זימון ראשון אי פעם לנבחרת הצעירה של אנגליה.

קאלום מקמנמן שחקן וויגאן. Shaun Botterill, GettyImages
כמה חבל שלא נזכה לראות אותו. מקמנמן/GettyImages, Shaun Botterill

השחקן האומלל, שאף נבחר לשחקן המצטיין ב-0:1 על מנצ'סטר סיטי בגמר הגביע האנגלי, נפצע במהלך משחק הירידה בו הפסידה וויגאן 4:1 לארסנל, בתיקול עם לורן קוסיילני, בלם התותחנים. הוא סובל מפגיעה בקרסולו ותקופת ההחלמה הצפויה נעה בין עשרה ל-12 שבועות.

מאמנו של מקמנמן בוויגאן, רוברטו מרטינז, אמר: "הרצועות שלו נפגעו. חששנו מהגרוע מכל, כך ששלושה חודשים זה עוד החדשות הטובות. חבל מאוד שהוא יחמיץ את הטורניר, כי מאוד הגיע לו להיות שם. תענוג לראות אותו משחק כדורגל, הוא היה אחד מתגליות העונה בליגה". אנגליה הצעירה תפגוש את נבחרת ישראל ב-11 ביוני, במשחק השלישי והאחרון שלה בשלב הבתים, משחק שייערך באצטדיון טדי.

גם בלי מקמנמן, הסגל האנגלי מרתק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully