וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבת זרקה את הגשת הפתיחה, התופס התגלה כאביה החייל

רגע מרגש בטמפה ביי: וויל אדאמס שב בהפתעה מאפגניסטן והסיר את מסכת המשחק לתדהמת המשפחה ולתשואות הקהל

צפו בדיווח על המקרה מתוך הטלוויזיה המקומית

אחד הדברים המהנים יותר בחייו של אוהד הבייסבול האמריקאי הממוצע הוא לזכות להגיש את הגשת הפתיחה במשחק כלשהו. כאשר מדובר במשחק במסגרת ה-MLB, הליגה המקצוענית הבכירה, הרי שמדובר בכבוד גדול במיוחד.

אליינה אדאמס בת התשע מטמפה ביי חשבה שהיא נהנית מהכבוד הזה, כאשר נבחרה לזרוק את זריקת הפתיחה במשחק של הקבוצה המקומית, הרייז מול בוסטון רד סוקס הלילה (בין חמישי לשישי).

כמיטב המסורת, היא נעמדה על גבעת הזורק ומולה כרע תופס, עם המסכה המיוחדת המסתירה את פניו. אלא שרגע לאחר שאליינה הצעירה זרקה את הכדור, התופס הסיר את המסכה והתגלה כלא אחר מאשר אביה, וויל אדאמס, לוטנט קולונול (מקביל לסגן אלוף) בצבא ארצות הברית, שחזר בהפתעה מאפגניסטן. כל משפחתה של אליינה, שהייתה עימה על המגרש, הופתעה גם היא מהחזרה וההתרגשות הייתה גדולה.

רגע לפני ההגשה, המשפחה עוד הסתפקה בהקלטה של וויל, ששודרה על מסכי האצטדיון ובה הוא אמר לבתו: "תישארי מרוכזת, תזרקי את הכדור. אני אוהב אותך", אלא שההיילייט כאמור, הגיע שניות לאחר מכן.

החייל האמיץ, שסידר למשפחתו ולצופים הפתעה שהם לא ישכחו, אמר: "הגעתי בליל אמש וזה היה החלק הכי קשה, להיות כאן בחזרה ולא לגלות לאף אחד שאני ממש לידם". אליינה רק אמרה שהיא הייתה בטוחה שהיא חולמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully