וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטורה מסינה בדרך לאמן את אטלנטה הוקס?

האיטלקי נפגש עם ה-GM דני פרי שמעוניין להחתימו ובארה"ב מאמינים שהוא בדרך להפוך למאמן האירופאי הראשון ב-NBA

האם אטורה מסינה ואטלנטה הוקס בדרך לעשות היסטוריה? בארצות הברית מדווח הבוקר (שישי) כי הג'נרל מנג'ר של הקבוצה מג'ורג'יה, דני פרי, שוקל לחיוב את החתמתו של המאמן האיטלקי המעוטר כמאמנה הראשי של אטלנטה בעונה הבאה. אם אכן יתמשש דבר שכזה, הרי שמסינה יהפוך למאמן האירופאי הראשון בתולדות הליגה הטובה בעולם.

אטורה מסינה מאמן צסק"א מוסקבה. רויטרס
פגישה חיובית עם פרי כבר נערכה בפיינל פור. מסינה/רויטרס

מסינה בן ה-53 חזר העונה לאמן את צסק"א מוסקבה, אותה הדריך בין 2005 ל-2009, תקופה בה זכה בשתיים מבין ארבע אליפויות היורוליג שלו. לאחר שעזב את צסק"א הוא עבד בריאל מדריד ובעונה שעברה שימש כיועץ מיוחד בלוס אנג'לס לייקרס תחת המאמן הקודם של הקבוצה, מייק בראון, כך ששמו מוכר ברחבי ה-NBA.

את אטלנטה אימן בשלוש העונות החולפות לארי דרו, אולם הוא צפוי לעזוב. על פי הדיווח, שיחה חיובית בין מסינה לפרי כבר נערכה במהלך הפיינל פור בסוף השבוע החולף בלונדון. העדיפות הראשונה של ההוקס היא עדיין סטן ואן גנדי, אולם לא נראה שהוא ייקח את התפקיד, כך שהסיכויים עובדים לטובת מסינה.

פרי ידוע בתור חובב נלהב של הכדורסל האירופי ובמהלך עבודתו כג'נרל מנג'ר של קליבלנד, הוא שלח את מאמנו דאז מייק בראון ללמוד קצת מרזי ההתקפה של מסינה. את לארי דרו הוא שלח בעונה שעברה להשתלמות קצרה אצל דיוויד בלאט ומכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully