וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הפסידה 3:2 לסמפדוריה

האלופה סיימה את העונה עם הפסד מפתיע בגנואה. קוואליארלה כבש ראשון. אדר, דה סילבסטרי ואיקרדו הובילו מהפך

עוד עונה חלומית של יובנטוס, בה היא זכתה באליפות שנייה ברציפות ו-29 בתולדותיה (או 31 אם שואלים את האוהדים בטורינו), הגיעה היום (שבת) לסיומה עם משחק חוץ בגנואה מול סמפדוריה. הגברת הזקנה, כבר הבטיחה מזמן את האליפות וכבר מיצתה את החגיגות ואנטוניו קונטה המאמן שלה עלה עם הרכב משני וזה עלה לו בהפסד 3:2, שספק אם מטריד יותר מדי את אנשי הגברת הזקנה, שכבר חושבים על העונה הבאה, שבה הם ינסו להגיע רחוק יותר בליגת האלופות.

שחקני סמפדוריה חוגגים עם אדר גול מול יובנטוס. GettyImages
סיימו עונה עם ניצחון יוקרתי על האלופה. שחקני סמפדוריה חוגגים/GettyImages

כאמור, אנטוניו קונטה שיחק בהרכב משני מאוד עם הרבה שחקנים צעירים, כאשר פאביו קוואליארלה פתח בחוד וגם כבש את השער הראשון בדקה ה-25. החלוץ קיבל כדור עומק נפלא מאנדראה פירלו, אחד השחקנים הבכירים שכן עלו ב-11. הגנת סמפדוריה קפאה בטענה לנבדל, אך קוואליארלה לא שאל שאלות והכניע מקרוב את אנג'לו דה קוסטה שוער סאמפ.

פאביו קוואליארלה שחקן יובנטוס מול סמפדוריה. GettyImages
השער שלו לא עזר. פאביו קוואליארלה, משמאל/GettyImages

הקאמבק של המקומיים החל בדקה ה-31. ג'ורג'יו קייליני ספק הכשיל ברחבה את אדר הברזילאי. השופט הורה לפנדל ואדר בעצמו בעט פנימה. בדקה ה-57 השלימה סמפדוריה את המהפך. לורנצו דה סילבסטרי היה זה שכבש בנגיחה אחרי כדור קרן מדוייק של מרסלו אסטיגרביה, קשר נבחרת פראגוואי. מאורו איקרדי, החלוץ הארגנטינאי הנהדר נעץ את המסמר השלישי בדקה ה-75 אחרי שניצל בישול נוסף של אסטיגרביה מצד ימין ומקרוב דחק פנימה. עמנואלה ג'אקריני המתיק במעט את הגלולה כשכבש בתוספת הזמן אחרי שקיבל כדור בצד ימין ובנגיעה המשיך לחיבורים: 2:3 לסמפדוריה בסיום.

זה היה הפסדה החמישי בלבד העונה של יובה, שמסיימת את הקמפיין עם 87 נקודות. סמפדוריה נותרה במקום ה-14 עם 42 נקודות במאזנה והיא יכולה להיות מרוצה מהעובדה שהצליח לשרוד בסרייה א', אחרי שצלחה משבר קשה מאוד במהלך העונה.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully