וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: אולימפיאקוס חזרה לליגה עם ניצחון

אלופת אירופה הטרייה גברה 70:81 על איליסיאקוס. שלשת ניצחון לבארסה, גם ריאל ניצחה. שוויון 2:2 בין סיינה למילאנו

ארבעה ימים אחרי שזכתה באליפות אירופה שנייה ברציפות, חזרה הערב (חמישי) אולימפיאקוס למציאות ובמקרה שלה, המציאות היא הליגה המקומית. האדומים-לבנים כבר הבטיחו את המקום הראשון בתום העונה הסדירה והערב הם השיגו את ניצחונם ה-24 מתוך 25 מחזורים, 70:81 בחוץ על איליסיאקוס החלשה, שנאבקת על מקומה בליגה.

אייסי לואו וואסיליס ספאנוליס, שניים מגיבורי הקאמבק האדיר מול ריאל מדריד בגמר היורוליג, הובילו את החבורה מפיראוס עם 14 נקודות כל אחד, קייל היינס תרם 13 נקודות ושבעה ריבאונדים. דורון פרקינס, שלא שיחק בגמר, שותף הפעם לעשר דקות וקלע חמש נקודות.

שחקן אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס. Nikos Paraschos, GettyImages
חזרה חלקה לליגה. ספאנוליס/GettyImages, Nikos Paraschos

שתי מתוסכלות הפיינל פור, ריאל מדריד וברצלונה, חזרו אף הן לזירה המקומית. הבלאנקוס, שהפסידו בגמר המפעל ומוליכים את הטבלה בפער משמעותי, לא התקשו להביס בחוץ את חובנטוד בדאלונה 64:85. ג'ייסי קרול קלע 16 נקודות עבורם.

הקטאלנים, לעומת זאת, היו צריכים להתאמץ הרבה יותר לפני שניצחו 89:90 בחוץ את לאגון ארו החלשה והבטיחו את המקום השלישי בתום העונה הסדירה, מה שימנע מהם לפגוש את ריאל לפני גמר הפלייאוף, אם וכאשר. הניצחון של בארסה הגיעה משלשת באזר דרמטית של ארזם לורבק, שסיים עם 14 נקודות. 26 לבראד אולסון, 16ושבעה ריבאונדים לויקטור סאדה.

באיטליה, סדרת רבע הגמר המרתקת בין סיינה, האלופה הבלתי מעורערת בשנים האחרונות, לבין מילאנו, ממשיכה להתחמם והערב הקבוצה מטוסקנה ניצחה בפעם השנייה ברציפות בביתה, 69:75 הפעם והשוותה ל-2:2 (בסדרה של הטוב משבע). בובי בראון קלע 17 למנצחים, בנג'מין אזה הוסיך 14 נקודות ו-12 ריבאונדים. 21 של קית' לנגפורד לא הספיקו למילאנזים, שכעת ינסו לשמור על הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully