וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רפאלוב וברוז' הובסו ואיבדו סיכוי לאליפות

הקשר (90 דק') וקבוצתו ספגו 5:2 מול זולטה וארחם, שתפגוש במשחק על התואר את אנדרלכט. 73 דקות ותיקו לברדה

העונה המרתקת בליגה הבלגית הבכירה מתקרבת לסיומה והערב (חמישי), נערך המחזור התשיעי והלפני אחרון בפלייאוף העליון ובו נפלו מספר הכרעות.

מי שכבר לא תזכה באליפות העונה היא קלאב ברוז'. קבוצתו של ליאור רפאלוב הגיעה למחזור הנוכחי כשהיא עם 43 נקודות במאזנה, בדיוק כמו זולטה וארחם שאירחה אותה ושתיים פחות מהמוליכה אנדרלכט, אולם היא הובסה 5:2 וכעת תקווה לנצח במחזור הסיום, מה שיחד עם הפסד של וארחם ייתן לברוז' את המקום השני, המוביל אל מוקדמות ליגת האלופות. רפאלוב שיחק 90 דקות, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו.

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז'. GettyImages
ברוז' תקווה להשיג בכל זאת את הכרטיס לליגת האלופות. רפאלוב/GettyImages

אנדרלכט, המוליכה כאמור, עשתה צעד נוסף לעבר זכייה באליפות עם ניצחון גדול 2:4 בחוץ על לוקרן, הקבוצה הכי חלשה בפלייאוף העליון. כעת, אנדרלכט ביתרון שתי נקודות ובמחזור הסיום היא תארח את השנייה וארחם למשחק על התואר, כאשר תיקו כמובן יספיק לה.

גנק של אליניב ברדה, ששיחק 73 דקות, סיימה ב-1:1 ביתי מול סטנדרד ליאז'. מדובר בתוצאה לא רעה עבור גנק, ששמרה על פער הנקודה שלה במקום הרביעי מול היריבה, אשר רודפת אחריה. המקום הרביעי יוליך בסיום העונה לליגה האירופית, החמישית תיאבק על הכרטיס האחרון לאירופה במשחק מבחן, ככל הנראה מול גנט, שגברה על לובן 1:4 בחוץ במשחק הראשון במפגש שמוביל למשחק המבחן הזה.

מלבד משחק האליפות, מחזור הסיום בבלגיה יפגיש את ברוז' עם גנק בדרבי ישראלי.

לעמוד השגרירים של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully