וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה עלתה לליגת העל בכדורגל

הקבוצה מהשרון ניצחה את הפועל ירושלים 1:3 בטדי וחגגה חזרה לליגה הבכירה. נס ציונה ירדה, בית"ר ת"א במבחנים

צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל רעננה עלתה היום (שישי) לליגה הלאומית בפעם השנייה בתולדותיה ואחרי שלוש שנים רצופות בליגה הלאומית. הקבוצה מהשרון גברה על הפועל ירושלים 1:3 בטדי וחגגה בבירה. הפועל נצרת עילית שניצבה במקום השני במשך תקופה לא קצרה וירדה ממנו לאחרונה, הסתפקה במקום השלישי אחרי 2:2 נגד הפועל ראשון לציון.

שחקני הפועל רעננה, אלון זיו (ימין) קובי חסן, עדי נמני. ברני ארדוב
חגגו דקות ארוכות. קובי חסן ושחקני רעננה באקסטזה/ברני ארדוב

בצד השני של הטבלה, סקציה נס ציונה הצטרפה להפועל כפר סבא שירדה מוקדם יותר השבוע ונשרה ביחד איתה לליגה א'. הסקציה רשמה משחק 18 ברציפות ללא ניצחון, הפעם עם הפסד 4:1 לאחי נצרת וכאמור סיימה את דרכה בליגה הלאומית. בית"ר תל אביב רמלה סיימה במקום ה-14 והיא תשחק נגד בית"ר כפר סבא במפגש הפלייאוף על הזכות לשחק בעונה הבאה בליגת המשנה. מכבי אום אל פאחם והפועל אשקלון שערב המחזור עדיין היו בסכנת ירידה, הבטיחו את ההישארות שלהן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקני הפועל רעננה, אלון זיו (20), לואי טהא (6), יוגב לרמן (25). ברני ארדוב
בשנה הבאה בליגת העל. הפועל רעננה/ברני ארדוב

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 3:1

איזה הישג יפה של הפועל רעננה, שהשיגה ניצחון שביעי ברציפות ובעזרת ספרינט של חודשיים חזרה לליגת העל שם היא בילתה לאחרונה בעונת 2009/10. עדי נמני ניצל חוסר עירנות בהגנה המקומית כדי לכבוש בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-27, לפני שאיציק כהן השווה בדקה ה-50. ברעננה לא התרגשו, לואי טהא (53) וצ'אם ממאדו (56 עם השער השביעי שלו בשבעת המשחקים האחרונים) החזירו את היתרון לאורחים ורעננה הייתה יכולה להתחיל לחגוג. בירושלים חלמו לנקום ברעננה אחרי שזו סחטה מהם 0:0 לפני 10 שנים ובכך מנעה מהם העפלה לליגת העל, אבל השחורים-אדומים הציגו יכולת לא משכנעת והפסידו.

שחקני הפועל רעננה. ברני ארדוב
בשנה הבאה הם בליגת העל. שחקני רעננה צוהלים/ברני ארדוב

הפועל ראשון לציון - הפועל נצרת עילית 2:2

ערב עונת 2012/13 ספק אם מישהו חשב שהפועל נצרת עילית תיאבק על מקום בליגת העל ובכל זאת, בקבוצה מהצפון סיימו היום את העונה באכזבה עם מקום שלישי שהספיק רק בשביל המחמאות. בנצרת עילית ידעו שגם ניצחון לא יספיק לעלייה אם רעננה תנצח במשחק המקביל, אבל כמו שקרה להם יותר מדי בשבועות האחרונים, הם בעצמם לא עשו את העבודה. עומר אצילי המצוין העלה את ראשון לציון ליתרון בנגיחה בדקה השביעית, אבל איברהים בסיט השווה כעבור חמש דקות. השעון תיקתק, הזמן עבר ובדקה ה-54 שלומי בן עשור קבע 1:2 לראשון לציון. אלירן חודדה יכול היה להשוות, אבל החמיץ פנדל בדקה ה-61, לפני שרן רול עשה 2:2 בדקה ה-65.

אלירן חודדה, רן רול שחקני הפועל נצרת עילית מאוכזבים. קובי אליהו
איבדו יותר מדי נקודות בשבועות האחרונים. חודדה ורול מאוכזבים/קובי אליהו

פלייאוף תחתון

אחי נצרת - סקציה נס ציונה 1:4

נס ציונה השלימה את ההדרדרות חסרת המעצורים שלה עם ירידה לליגה א' עם משחק ליגה 18 ברציפות ללא ניצחון. הכתומים חוזרים לליגה השלישית אחרי ארבע עונות בליגת המשנה. כבשו לאחי נצרת: סרג' איילי (15, 90), אנס דאבור (30). לנס ציונה: עומרי רון (66).

בית"ר תל אביב רמלה - מכבי אום אל פאחם 1:1

בית"ר הייתה צריכה ניצחון בשביל להבטיח לעצמה עונה נוספת בליגה הלאומית, אבל עכשיו היא תהיה צריכה לעשות את זה בהתמודדות עם בית"ר כפר סבא בפלייאוף. דן רומן העלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-38, אבל עאבד מורג'אן השווה בדקה ה-58. אום אל פאחם שבעצמה הייתה בסכנת ירידה, הבטיחה את מקומה בליגה הלאומית.

הפועל אשקלון - מכבי יבנה 1:1

הקבוצה המקומית השלימה את מסע ההינצלות ואת השכחת פתיחת העונה הנוראית. תימור אביטן כבש לזכות האורחים בדקה ה-40 אחרי בישול של אורן ניסים, אבל הרמוני איקנדה הניגרי איזן בדקה ה-69 והעניק לאשקלון את הנקודה שהיה הייתה כל כך צריכה.

עומר אצילי (27), ברוך דגו, מור שקד (22) הפועל ראשון לציון. קובי אליהו
המשיך להרשים. עומר אצילי/קובי אליהו

שני משחקים בפלייאוף העליון:

מכבי הרצליה - מכבי פתח תקוה 1:1
להרצליה: רגב וולק (39). לפתח תקוה: עידן שריקי (70).

הפועל פתח תקוה - בני לוד 2:3
לפתח תקוה: בר מזרחי (14), שון מלכה (69), אוהד אדלשטיין (89). ללוד: שאדי שעבאן (29), רז שביט (45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully