וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: המדריך המלא לסוף השבוע

רוב השגרירים מסיימים עונה. ברדה ייפרד מגנק, בן שמעון ינסה להביא את א.א.ק לאירופה ואילו חמד ואוואט בקרב הישרדות

יום שבת - 18.5

* 17:00: לפני שהוא עוזב להפועל תל אביב, רן בן שמעון ידריך בפעם האחרונה את א.א.ק לרנקה במשחק החוץ מול אומוניה של יובל שפונגין ואוהד לויטה. האורחת עם השוער גיא חיימוב זקוקה לניצחון כדי להבטיח כרטיס לאירופה. במקביל, ברק יצחקי, משה אוחיון ואנורתוזיס יארחו את אפואל ניקוסיה של דודו ביטון.

* 22:00: המחזור הלפני אחרון בליגה הצרפתית: אחרי שכבש שני שערים ברציפות, עדן בן בסט רוצה להמשיך במומנטום במשחק בחוץ של טולוז מול סושו. מאור מליקסון, שגם נמצא בכושר מצוין, יתארח עם ולנסיין אצל אוויאן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משחק אחרון בקפריסין? בן שמעון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יום ראשון - 19.5

* 14:30: הרטה ברלין תארח את אנרג'י קוטבוס במחזור האחרון בבונדסליגה השנייה. בן שהר יפתח בהרכב?

* 14:45: גם בסקוטלנד סוגרים עונה כאשר רמי גרשון, בירם כיאל וסלטיק יתארחו אצל דנדי יונייטד. הבלם יקבל כנראה דקות בניסיון אחרון להרשים את ניל לנון.

* 15:00: ביברס נאתכו ורובין קאזאן שנמצאים במאבק על כרטיסים לאירופה יתארחו אצל קריליה סובייטוב במחזור הלפני אחרון ברוסיה.

* 15:30: המחזור האחרון בפלייאוף העליון בבלגיה: ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' יארחו את אליניב ברדה וגנק במה שצפוי להיות המשחק האחרון של האחרון בקבוצה בה שיחק שש שנים.

* 17:00: ניסו קפילוטו, רועי בקל ואלקי לרנקה, שהבטיחו את ההישארות בליגה, יסיימו את העונה בקפריסין במשחק חוץ מול אולימפיאקוס ניקוסיה.

* 18:00: המחזור האחרון בפרמיירליג. יוסי בניון וצ'לסי יארחו את אברטון ואילו איתי שכטר וסוונסי יפגשו בבית את פולהאם. האם שני הישראלים ישובו לאנגליה בעונה הבאה?

* 22:00: רסינג סנטאנדר של גיא אסולין תתארח אצל סבאדל ותנסה להשיג ניצחון שני ברציפות בניסיון להינצל מירידה לליגה השלישית.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. רויטרס
ישוב לאנגליה בעונה הבאה? בניון/רויטרס

יום שני - 20.5

* 23:00: מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד מקבלת הזדמנות אחרונה בהחלט לשמור על סיכוייה לשרוד בליגה במשחק ביתי מול בטיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully