וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויד בקהאם: "קיבלתי הרבה, זה הזמן לתת בחזרה"

הכוכב הפורש בהודעה רשמית: "זה הזמן לסיים את הקריירה, כשאני ברמה הכי גבוהה. אני בר מזל שהגשמתי את חלומותיי"

אחרי שבוע מרגש שבו פרשו סר אלכס פרגוסון ופול סקולס, עוד ענק כדורגל מסיים קריירה. הקשר דייויד בקהאם הודיע שיתלה את הנעליים בסוף העונה, למרות שקבוצתו פריס סן ז'רמן הציעה לו להמשיך בשורותיה בעונה הבאה. לאחר כמה רגעים שבהם נפוצה השמועה על פרישתו העתידית, הודה בקהאם בכוונותיו והוציא הודעה מסודרת. "אני רוצה להודות לפריס סן ז'רמן שנתנו לי את ההזדמנות להמשיך לשחק, אבל אני מרגיש שזה הזמן לסיים את הקריירה כשאני משחק ברמה הכי גבוהה", פתח האנגלי.

דייויד בקהאם שחקן פ.ס.ז'. רויטרס
"אני רוצה להודות לפריס סן ז'רמן שנתנו לי את ההזדמנות להמשיך לשחק"/רויטרס

"אם היו אומרים לי כילד שאשחק ואזכה בתארים עם מועדון נעוריי מנצ'סטר יונייטד, אהיה קפטן ואייצג את המדינה שלי בלמעלה מ-100 משחקים ואשחק עבור כמה מהמועדונים הגדולים בעולם, הייתי עונה שזו פנטזיה. אני בר מזל שהגשמתי את חלומותיי.

"עד היום אחד ההישגים שמסבים לי הכי הרבה גאווה הוא ששימשתי כקפטן המדינה שלי. בכל פעם שלבשתי את חולצת שלושת האריות ידעתי שאני לא רק הולך בדרכם של שחקנים גדולים אלא מייצג כל אוהד שעוקב בתשוקה אחרי נבחרתו. היה לי הכבוד לייצג את אנגליה על ומחוץ למגרש.

דייויד בקהאם שחקן פריס סן ז'רמן. AP
"אני רוצה להודות לכל חבריי לקבוצה, למאמנים הנפלאים שהיה לי העונג ללמוד מהם. אני רוצה להודות גם לאוהדים שתמכו בי ונתנו לי את הכוח להמשיך"/AP

"לא הייתי משיג את מה שהשגתי ללא המשפחה שלי. אני אסיר תודה להקרבה של הוריי, שעזרו לי להבין מהם חלומותיי. אני חייב הכול לויקטוריה ולילדיי שנתנו לי השראה ואת התמיכה לשחק ברמות הגבוהות תקופה כל כך ארוכה.

"אני רוצה להודות לכל חבריי לקבוצה, למאמנים הנפלאים שהיה לי העונג ללמוד מהם. אני רוצה להודות גם לאוהדים שתמכו בי ונתנו לי את הכוח להמשיך. שום דבר לא יחליף באופן מושלם את המשחק שאני אוהב, אבל אני מרגיש שאני מתחיל הרפתקה חדשה ואני מתרגש לקראת ההמשך. קיבלתי הרבה במהלך הקריירה שלי ועכשיו זה הזמן שלי לתת בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully