וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קיקר": ריאל מדריד רוצה את יופ היינקס

המאמן הוותיק של באיירן שרמז על פרישה החל במגעים עם הבלאנקוס. "לאקיפ": פ.ס.ז' מוכנה לשלם על רונאלדו 100 מ' יורו

בריאל מדריד יעסקו בתקופה הקרובה בעיקר במינוי מאמן, אבל האם המחליף של ז'וזה מוריניו יהיה דווקא יופ היינקס, שמסיים את הקדנציה בבאיירן מינכן ורמז לאחרונה על פרישה? ב'קיקר' הגרמני טוענים שהמנג'ר שסידר לבווארים הופעה בגמר ליגת האלופות אחרי הבטחת האליפות הוא המועמד המוביל להגיע לבלאנקוס הקיץ. כזכור, שמו של קרלו אנצ'לוטי עלה בתקופה האחרונה כמי שעשוי להגיע במקומו של מוריניו, אבל כעת מצטרף אל רשימת המועמדים היינקס המנוסה.

מאמן באיירן מינכן יום היינקס. רויטרס
זכה עם ריאל בצ'מפיונס ב-1998. יופ היינקס/רויטרס

המאמן בן ה-68 יפנה את מקומו בסיומה של העונה לטובת פפ גווארדיולה, ואחרי שהצהיר כי הוא לא ישוב לאמן בבונדסליגה, עולה האפשרות שהוא ישוב לבלאנקוס אחרי שעבד במועדון הספרדי בין 1997 ל-1998 וזכה עימה בליגת האלופות. על פי הדיווח, כבר קיים "קשר וחילופי רעיונות" בין הצדדים. היינקס בתגובה אישר כי "כמובן שיש הצעות מחו"ל". פרט לריאל, גם מונאקו מתעניינת בשירותיו של המאמן הוותיק.

רק ביום שלישי האחרון דיבר היינקס במסיבת עיתונאים של באיירן, רמז על פרישה, ואמר: "המשחק בשבת במנשנגלדבאך יהיה האחרון שלי כמאמן בבונדסליגה. כשאתה עובד ברמה הכי גבוהה בבאיירן במשך שנתיים וכשאתה מצליח מאוד, אין אלטרנטיבות מעניינות בבונדסליגה. אם הייתי צעיר ב-10 או 15 שנים, הייתי שוקל לעבור לחו"ל. אני לא הופך לצעיר יותר. באיירן רצתה לפתוח עידן חדש ואתה לא יכול לעשות את זה עם מאמן בן 68".

בתוך כך, ב"לאקיפ" דיווחו הבוקר שפ.ס.ז' לא מתייאשת מהמאבק על שירותיו של כריסטיאנו רונאלדו ושהאלופה הצרפתית מוכנה לשלם עליו 100 מיליון יורו ולשלם לו משכורת שתנוע סביב 18 מיליון דולר לעונה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully