וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמי גרשון ממתין להחלטה של סלטיק בעניינו

סוכנו של השחקן ינסה להשאירו בסקוטלנד. גרשון: "בשלבים מסוימים הייתי מתוסכל, הדברים לא התקדמו כפי שתכננתי"

לצד ההתעניינות הגוברת של מכבי תל אביב, רמי גרשון לא ממהר להיפרד מהקריירה האירופית שלו. בסקוטלנד מדווחים הבוקר (חמישי) שסוכנו של המגן/בלם, דודו דהאן אמור להיפגש עם יושב ראש סלטיק פיטר לואל והמנג'ר ניל לנון בכדי להשאיר את גרשון בקבוצה גם בעונה הקרובה.

גרשון, שעבר בינואר לאלופה הסקוטית אבל רשם בשורותיה שלוש הופעות בלבד, יש חוזה גם לעונה הבאה בסטנדרד ליאז'. לסלטיק יש אופציה לרכוש את השחקן, וכעת מקווה דהאן שהקבוצה הסקוטית תממש אותה. גרשון סבל מלא מעט פציעות בעונה האחרונה, אבל לנון הבהיר כי הוא מעוניין לראות ממנו עוד לפני שהוא מקבל החלטה לגבי עתידו.

רמי גרשון שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
יישאר בסקוטלנד? רמי גרשון/ברני ארדוב

גרשון אמור לזכות בדקות משחק עד לסיום העונה בסקוטלנד, כשיכולת טובה עשויה להעניק לו אשראי גם במשחק גמר הגביע של הקבוצה בעוד עשרה ימים נגד היברניאן. "בשלבים מסוימים הייתי מתוסכל, מכיוון שהדברים לא התקדמו כפי שתכננתי", אמר גרשון. "זה קרה במיוחד בהתחלה, סבלתי מהרבה פציעות והיה קשה לי להיכנס לעניינים בקבוצה, אבל זו כבר היסטוריה ואני לא רוצה לחשוב עליה. אני מסתכל לעבר העתיד".

על המשך דרכו המקצועית אמר גרשון: "אני רוצה לשחק טוב ולשחק לעיתים קרובות יותר. המשחקים ששיחקתי נתנו לי הרגשה טובה וכמובן לראות את הקבוצה זוכה באליפות זו התנסות נחמדה מאוד. כשאתה משחק כדורגל, אתה רוצה לשחק כל הזמן. כשאתה לא משחק, אתה לא שמח, אבל כאן כולם נחמדים וידידותיים, וזה גורם לי להרגיש טוב יותר. זה נחמד להיות כאן. זה מועדון גדול ויש לך כל מה שאתה רוצה. האוהדים מדהימים. כשאתה רואה אותם בסלטיק פארק, זה מרשים".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי גרשון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully