וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ניק קיינר מדלי חוזר לסגל

16.5.2013 / 11:06

חדשות טובות לצהובים לקראת הפועל תל אביב הערב. היקמן: "צריכים לתקן כמה טעויות. אדאג לחוזה שלי בסוף העונה"

לאחר שהציגה יכולת מגומגמת בשני המשחקים האחרונים שלה, מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) את הפועל תל אביב למשחק שלישי שעשוי להעלות אותה לחצי הגמר. דיוויד בלאט שלא מעוניין להגיע למשחק חוץ נוסף ביקש מהשחקנים ריכוז ואגרסיביות בכדי להשיג את הניצחון. החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של ניק קיינר מדלי, שיתלבש הערב ויעמוד לרשותו של בלאט.

שחקן מכבי תל אביב ניק קיינר מדלי. קובי אליהו
חוזר לעניינים. ניקי קיינר מדלי/קובי אליהו

לאחר שהפועל תל אביב איימה שלא להופיע למשחק השלישי, נערכה אתמול פגישה בביתו של יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל, בהשתתפות נציגי הנהלות מכבי והפועל תל אביב. הפגישה עסקה בליבון נושא הכרטיסים לדרבי, כשבסופו של דבר נמצא פיתרון שבו האדומים יקבלו הקצאה של מקומות ביציע, מספר תאי צפייה וכן הקצאה של כמות הזמנות להנהלת הקבוצה.

ריקי היקמן, שהצטיין במשחקים האחרונים, נשמע דרוך לקראת המשחק: "אנחנו צריכים להגיע למשחק הזה מרוכזים כפי שהיינו במשחק הקודם, ולעבוד קשה בכדי לנצח. במשחק האחרון זה היה ניצחון קבוצתי והוא לא הושג מכיוון שקלעתי. באנו מוכנים מבחינת ריכוז ומנטליות. אנחנו צריכים לתקן כמה טעויות. זה ניצחון חשוב וטוב שניצחנו".

שחקן מכבי תל אביב ריקי היקמן חוגג. קובי אליהו
"כרגע אני מתרכז בסדרה ובמטרות של מכבי בפלייאוף". ריקי היקמן/קובי אליהו

הגארד המתנדנד התייחס גם לחוזה שלו במכבי תל אביב, ואמר: "האם הרווחתי את החוזה לעונה הבאה? אני אדאג לדברים הללו בסוף העונה. כרגע אני מתרכז בסדרה ובמטרות של מכבי בפלייאוף. אני נהנה בקבוצה ואוהב להיות במכבי. ברור שאני רוצה להישאר בקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully