וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אוסקר גרסיה הורחק ממשחק אחד

16.5.2013 / 18:53

המאמן לא ינהל את המשחק האחרון של העונה, מול בני יהודה. המגן הפולני מרצ'ין וסילבסקי מועמד, המנהל אבנר טוויטו פוטר

one

אוסקר גרסיה הוביל את מכבי תל אביב לאליפות מוחצת, אבל במשחק האחרון של העונה, המאמן הספרדי לא יזכה ללוות את קבוצתו. הספרדי, שהורחק במהלך הדרבי התל אביבי לאחר ויכוח עם לירן ליאני, לאחר שהשופט לא שרק לעבירה של וואליד באדיר על גונסאלו גרסיה בתוך הרחבה בדקה ה-62, הורשע בגין העלבת שופט והתנהגות בלתי הולמת, מה שעלה לו בהרחקה ממשחק אחד. כמו כן, גרסיה נקנס ב-5,000 שקלים והורחק גם משלושה משחקים על תנאי למשך שנה. בנוסף, נקנסה הקבוצה ב-2,500 ש"ח בגין התפרעות אוהדים.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב עם השופט לירן ליאני. ברני ארדוב
יישב בחוץ במשחק האחרון. אוסקר מורחק על ידי ליאני/ברני ארדוב

מנהל מכבי תל אביב אבנר טוויטו סיים את תפקידו אחרי תשע שנים במועדון. נסיבות הפרידה עדיין לא ידועות, אך טוויטו קיבל על כך הודעה רשמית מראשי הקבוצה. טוויטו החזיק בתפקיד תחת ארבעה בעלים שונים ו-10 מאמנים. הוא שרד גם את המהפכה בצוות המקצועי עם הגעתו של ג'ורדי קרויף אשתקד, אך עם סיום העונה הוחלט שטוויטו לא יהיה חלק מהצוות בשנה הבאה בה תנסה הקבוצה להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות.

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "אבנר הצטרף למכבי תל אביב בעונת 2004/5 וסייע רבות בתחומים שונים הקשורים בניהולו השוטף של המועדון. במהלך השנים לקח אבנר חלק בהשתתפות הקבוצה במפעלים האירופיים השונים לרבות הופעה בשלב הבתים של ליגת האלופות והליגה האירופית. מכבי תל אביב רוצה להודות לאבנר על השנים בהן תרם במסירות למועדון". טוויטו אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אני גאה שהייתי מנהל הקבוצה וברצוני לאחל הצלחה למועדון בעתיד".

אנשי הקבוצה ערכו היום את משחק סיום העונה המסורתי מול העיתונאים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אנשי הסגל של מכבי תל אביב עם העיתונאים. ניב אהרונסון
סוגרים עונה בחיוך. אנשי הסגל הצהוב והעיתונאים/ניב אהרונסון

לעניין אחר. סוכנו של המגן/בלם הפולני מרצ'ין וסילבסקי, טוען שהשחקן מחזיק בהצעה ממכבי תל אביב. וסילבסקי שיהיה בן 33 בעוד פחות מחודש, יסיים את חוזהו באנדרלכט הבלגית ב-30 ביוני והסוכן מישל תירי התראיין לאחד מכלי התקשורת המקומיים וסיפר שלשחקן יש הצעות גם מלגיה ורשה הפולנית, הירנביין ההולנדית וקייראט אלמטי הקזחית. "מרצ'ין קיווה להישאר באנדרלכט, אבל הסברתי לו שלא מתקיימות שיחות עם ההנהלה והסיכוי לכך הוא קטן", אמר תירי.

שחקן נבחרת אירלנד, ג'יימס מקליין, מול שחקן נבחרת פולין, מרצ'ין וסילבסקי. GettyImages
יכול לשדרג את הצהובים. מרצ'ין וסילבסקי/GettyImages

וסילבסקי שיכול להיות מתופקד כמגן ימני וכבלם הוא שחקן מאוד קשוח ועתיר ניסיון. הוא משחק באנדרלכט מאז 2007, זכה איתה בשתי אליפויות ושיחק איתה במפעלים האירופאים. לפני כן הוא שיחק בשלאסק וורוצלאב, ויסלה פלוק, אמיקה וורונקי ולך פוזנאן - כולן במולדתו. כמו כן הוא צבר 60 הופעות בנבחרת פולין. לאוהדי הכדורגל האדוקים וסילבסקי זכור גם בגלל פציעה מכוערת שעבר אחרי תיקול של אקסל ויטסל ב-2009 במשחק בין אנדרלכט לסטנדרד ליאז'. הפולני האומלל סבל אז משבר פתוח ונעדר במשך כשמונה חודשים מהמגרשים.

כידוע, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב, ג'ורדי קרויף, כבר עובד במרץ על חיזוק הקבוצה לקראת העונה הבאה במסגרתה הצהובים מקווים להעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. קרויף סימן את עמדת המגן הימני כאחת מהעמדות הראשונות והחשובות ביותר אותן הוא רוצה לחזק.

צפו בפציעה הקשה של וסילבסקי ב-2009

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully