וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט: "נתתי לקבוצה כל מה שיכולתי"

טירוף הפלייאוף, סיכום הלילה: הת'אנדר עפו מהפלייאוף אחרי 5 מ-21 מהשדה של דוראנט. וויד מגלה: "הבולס לא היו מוכנים שאתקוף וזה בדיוק מה שעשיתי"

מאמן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סקוט ברוקס. רויטרס
הולך הביתה. סקוט ברוקס/רויטרס

מספרי המשחק בין מיאמי לשיקגו (91:94 להיט, שניצחו 1:4 בסדרה)

* מיאמי הייתה הקבוצה הראשונה שעלתה לסיבוב השני בפלייאוף אחרי 0:4 חלק וקל על מילווקי. הלילה היא גם הפכה לקבוצה הראשונה שמבטיחה את מקומה בגמר האזורי.

* ההיט עם מאזן 3:45 מאז ההפסד שלהם לאינדיאנה ב-1 בפברואר.

* 16 איבודים של הבולס הלילה הביאו ללא פחות מ-27 נקודות של היריבה שלהם.

* הקבוצה מפלורידה ניצחה בכל ששת הפעמים האחרונות (כולל הלילה) בה היא הגיעה למשחק בו היא יכולה להכריע סדרה.

* ג'ימי באטלר שיחק יותר דקות מכל שחקן אחר בסדרה: 221. או אם תרצו, 44 דקות בממוצע למשחק. אחריו לברון ג'יימס עם 208 דקות (41 דקות למשחק).

* לברון ובאטלר גם היו מלכי הסלים של הקבוצות שלהם בסדרה, אבל כאן ההבדל משמעותי. ג'יימס קלע 23.6 נקודות למשחק, בעוד באטלר העמיד ממוצע של 15.6.

לברון ג'יימס, מיאמי היט. רויטרס
מלך הסלים של הסדרה. לברון/רויטרס

מי זוכר היום שלפני שבוע וחצי שיקגו ניצחה את מיאמי במשחק הראשון ביניהן? ההיט גברו הלילה על הבולס ונמנעו מנסיעה לעוד מלחמה באילינוי. אחרי סדרה שהתאפיינה בהרבה אגרסיביות, לברון ג'יימס, דווין וויד חבריהם יכולים לנוח קצת לקראת הגמר האזורי נגד ניו יורק ניקס או אינדיאנה פייסרס.

ההיט נכנסו לרבע האחרון בפיגור 77:69, אבל רצו ל-14:25 ב-12 הדקות האחרונות וניצחו. "ידעתי שהרבע הרביעי יהיה קשה ורציתי לשפר את מצב הברך שלי", אמר פלאש, שירד לקבל טיפול קצר בחדר ההלבשה אחרי שלושה רבעים, "ידעתי שאני חוזר משם והולך לטחון. הצוות הרפואי עשה עבודה מצוינת בטיפול בברך שלי וכך יכולתי לחזור ולשחק".

וויד ביצע כמה מהלכים מצוינים בתוך פחות מדקה לקראת הסיום והוא הוסיף: "היו לי כמה דקות טובות. ידעתי שהם יתכוננו ללברון ולנוריס קול ושהם לא מוכנים לכך שאני אתקוף, וזה בדיוק מה שעשיתי".

בשיקגו הייתה אכזבה. המאמן תום תיבודו אמר: "כמובן שאנחנו מאוכזבים מעצם ההפסד בסדרה, אבל אני מעולם לא הייתי מאוכזב מהקבוצה שלי. השחקנים נלחמו לאורך כל העונה ואף אחד מהם לא ויתר אף פעם. מיאמי קבוצה נהדרת שלא תעשה עבורך את העבודה ו'תנצח את עצמה'. אתה חייב לבוא ולגבור עליהם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן מיאמי היט, דווין וויד, מול שחקן שיקגו בולס, טאג' גיבסון. רויטרס
פעולות חשובות לקראת הסיום. וויד/רויטרס

מספרי המשחק בין אוקלהומה סיטי לממפיס (84:88 לגירזליס, שניצחו 1:4 בסדרה)

* הת'אנדר סיימו את הפלייאוף עם מאזן 6:2 מאז שראסל ווסטברוק נפצע.

* המשחק הלילה היה השני ברציפות בו אוקלהומה סיטי קולעת את כל שבע הנקודות הראשונות במשחק, אבל מאבדת את היתרון במהירות.

* ממפיס ניצלה את 14 איבודי הכדור של אלופת המערב היוצאת בשביל להשיג 22 נקודות. הת'אנדר לעומת זאת, השיגו רק 9 נקודות בעזרת 11 האיבודים של הדובים.

* קווין דוראנט, שהשליך הלילה 5 מ-21 מהשדה, הזכיר במשהו את משחק מספר 6 נגד לוס אנג'לס לייקרס בסיבוב הראשון בפלייאוף ב-2010. אז דוראנטולה סיים עם 5 מ-23 וגם אז זה היה במשחק שבסיומו הת'אנדר הלכו הביתה.

שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, קווין דוראנט. AP
משחק שהוא רוצה לשכוח. דוראנט/AP

רבים הימרו שגמר ה-NBA העונה יהיה שחזור של זה מהעונה שעברה. פחות אנשים הימרו על גמר כזה אחרי שראסל ווסטברוק נפצע והלילה שוב התבהר כמה ההיעדרות שלו הייתה מכרעת. אוקלהומה סיטי הולכת הביתה, ממפיס שכבר ממשיכה לגמר המערב אחרי ניצחון בעוד סדרה בה לא היה לה יתרון ביתיות.

איש המפתח הלילה היה קווין דוראנט. האיש שהיה צריך לסחוב את הת'אנדר על הכתפיים סיים את המשחק עם 21 נקודות ב-5 מ-21 מהשדה, איבד 7 כדורים והחטיא זריקה שהייתה יכולה לקבוע שוויון פחות מחמש שניות לסיום. "נתתי את כל מה שיכולתי בשביל הקבוצה", סיכם הסופרסטאר בסיום, "החטאתי 16 זריקות, אבל המשכתי להילחם ולהיות אגרסיבי. זה כל מה שאני יכול לבקש".

המאמן המפסיד סקוט ברוקס סיכם: "לא הפסדנו את המשחק כי שחקן אחד לא קלע טוב הלילה. הפסדנו כי הם היו קצת יותר טובים מאיתנו. לגבי הזריקה האחרונה: זו הזריקה שרצינו שקווין יקבל. גם בעוד 100 פעמים הייתי נותן לו אותה".

המאמן המנצח ליונל הולינס החמיא לזאק רנדולף, שקלע 28 נקודות והוריד 14 ריבאונדים: "הוא היה ענק, הוא לא הפסיק לעבוד לאורך כל המשחק. חזרנו למשחק במחצית השנייה ויש לנו מזל שהמהלכים שלנו הספיקו בשביל לנצח את המשחק. כל העונה שלנו נראתה ככה, אבל אנחנו לוקחים את המצב הזה בשתי ידיים".

זאק רנדולף, ממפיס גריזליס. רויטרס
האיש של הגריזליס הלילה. רנדולף/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully