וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוער מונאקו: "פלקאו סגור אצלנו ב-90 אחוז"

דניאל סובאשיץ', שמשחק אצל העולה הצרפתית החדשה: "יש רק סיכוי קטן שנפספס אותו. עוד 5-6 שחקנים מובילים בדרך"

האם רדאמל פלקאו יבחר בכסף הגדול של מונאקו? מונאקו שהעפילה לליגה הבכירה בצרפת ומתכוונת לירות לכל הכיוונים מבחינת רכש בקיץ הקרוב תצרף את חלוץ אתלטיקו מדריד, כך סבור שוער הקבוצה דניאל סובאשיץ', שמעריך שהעסקה סגורה ב-90 אחוז.

פלקאו בן ה-27, שמחוזר בשנה האחרונה על ידי לא מעט קבוצות, ביניהן צ'לסי וריאל מדריד, עשוי לבחור בסופו של דבר בקבוצה הצרפתית. על פי הדיווחים האחרונים מונאקו תשלם 50 מיליון ליש"ט עבור הקולומביאני. "אני אספר לך את מה ששמעתי, וזה שפלקאו 90 אחוז במונאקו", אמר השוער ל'ספורטסקה נובוסטי'. "בוודאות, זה מה שאמרו לנו. יש סיכוי קטן שמונאקו תפספס אותו אם ריאל מדריד תיכנס לתמונה, אבל זה משהו שלא סביר שיקרה".

רדאמל פלקאו שחקן אתלטיקו מדריד חוגג. רויטרס
"אם הוא לא יעזוב לברנבאו, הוא יגיע למונאקו". פלקאו/רויטרס

שוער מונאקו הוסיף בנושא: "אם הוא לא יעזוב לברנבאו, הוא יגיע למונאקו. העובדה שהבטחנו את העלייה לליגה הבכירה זה רק ההתחלה. התוכנית של המועדון היא להחתים חמישה עד שישה שחקנים הכי טובים שיש".

פלקאו, שגדל במחלקת הנוער של ריבר פלייט ושיחק בשורותיה עד 2009 עבר לפורטו באותה שנה, ובמשך שלוש שנים הוא הבקיע 72 שערים בכל המסגרות. ההצלחה בפורטוגל הובילה את אתלטיקו מדריד לרכוש אותו תמורת 40 מיליון יורו, כשבמדי הקולצ'ונרוס ההצלחה לא איחרה לבוא עם 69 שערים בכל המסגרות, ורק העונה הוא 27 שערי ליגה ו-33 בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully