וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

14:00, ישיר באתר: ניר דוידוביץ’ יודיע על פרישה

בגיל 36, לאחר 385 הופעות במכבי חיפה, 51 משחקים במדי נבחרת ישראל וקריירה עשירה, השוער הוותיק יודיע על פרישה

ניר דוידוביץ', אחד מגדולי השוערים של מכבי חיפה והכדורגל הישראלי בכל הזמנים, יודיע היום (חמישי) על פרישה מכדורגל במסיבת עיתונאים בכפר גלים (14:00, ישיר בוואלה! ספורט). דוידוביץ' בן ה-36, שעבר קריירה עמוסת פציעות וגם העונה שותף רק במשחק ליגה אחד בגלל שבר באצבעות היד, ייכלל בסגל למשחק הנעילה מול הפועל תל אביב וצפוי לשחק כמה דקות כדי להיפרד בצורה יפה מהאוהדים. השוער עשוי להתמנות למאמן שוערים בקבוצה הבוגרת או במחלקת הנוער.

שוער מכבי חיפה ניר דוידוביץ'. קובי אליהו
קריירה מרשימה. ניר דוידוביץ'/קובי אליהו

השוער הוותיק פתח כאמור את העונה בין הקורות ושיחק בשלושת משחקי גביע הטוטו ובמחזור הפתיחה מול מכבי תל אביב (2:1), לפני הפציעה האחרונה שהשביתה אותו מהמשך משחקי העונה. דוידוביץ' סבל משבר באצבעות, אך התקשה להתאושש וסבל מכאבים עזים שהקשו עליו להתאמן.

דוידוביץ' ערך את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-4 בנובמבר 1995 (2:2 עם בית"ר ירושלים) ומעולם לא עזב את המועדון. הוא זכה עם חיפה בשבע אליפויות, שני גביעי מדינה ושלוש פעמים בגביע הטוטו והופיע עם הירוקים בשלב הבתים של ליגת האלופות ושל הליגה האירופית. הוא נבחר פעם אחת לכדורגלן העונה ומחזיק בשיא ממוצע הספיגה הנמוך בכדורגל הישראלי (0.77 שערים למשחק בעונת 2009/10). כמו כן, הוא שיאן עצירות הפנדלים של מכבי חיפה, עם 25 כאלה - 15 בליגה ו-10 בגביע.

ניר דוידוביץ' שוער מכבי חיפה. מכבי חיפה
385 הופעות במדים הירוקים. דוידוביץ' בצעירותו/מכבי חיפה

השוער רשם 385 הופעות במדים הירוקים, 59 הופעות במסגרות האירופיות, כולל אחת בלתי נשכחת שזיכתה אותו בכינוי 'התמנון' אחרי 0:0 בוולנסיה, 43 בגביע המדינה, 48 בגביע הטוטו ו-51 פעמים בנבחרת ישראל. בהיסטוריה של מכבי חיפה, דוידוביץ' במקום החמישי ברשימת ההופעות בליגה (ראשון בין השוערים ושני בין השחקנים הפעילים אחרי יניב קטן) ואילו בנבחרת ישראל הוא במקום ה-28 ברשימת ההופעות ורביעי בין השוערים אחרי דודו אוואט, יצחק ויסוקר ובוני גינצבורג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully