וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טוטנהאם תצרף את דויד וייה

חלוץ ברצלונה אמור לעזוב את הקמפ נואו, התרנגולים יציעו 12 מיליון יורו. החלוץ הקרואטי הצעיר אנטה רביץ' יצטרף גם הוא

אחד השמות הבולטים בחלון ההעברות שייפתח בקרוב יהיה ללא ספק חלוצה של ברצלונה, דויד וייה. לחלוץ הספרדי אמנם נותרה שנה לסיום החוזה, אבל בשבועות האחרונים מתרבים הדיווחים על כך שוייה יסיים את דרכו בברצלונה עם סיומה של העונה. בספרד מדווחים ביממה האחרונה שמי שעושה מאמצים כבירים לצרף אותו היא טוטנהאם כשהיא מוכנה לשלם תמורתו 12 מיליון יורו.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
יפרח מחדש אצל וילאש בואש? דויד וייה/GettyImages

בתחנת הרדיו קאדנה סר טוענים שוייה, שנחשב עד כה למועמד להצטרף לארסנל, עשוי להגיע דווקא לתרנגולים שכן אנדרה וילאש בואש משוכנע, על פי הדיווח, שהחלוץ יבחר בוויט הארט ליין. גם אתלטיקו מדריד כבר הביעה עניין בחלוץ בן ה-31 שהבקיע תשעה שערים ב-25 הופעות בליגה. אם הוא יגיע לטוטנהאם, זו תהיה תוספת כוח משמעותית לחלק הקדמי שכולל כיום את עמנואל אדבאיור וג'רמיין דפו.

התרשמו מהביצועים של אנטה רביץ'

עוד בטוטנהאם: בקרואטיה מדווחים שהקבוצה קרובה לסגור על צירופו של חלוץ לעונה הקרובה. מדובר באנטה רביץ' בן ה-19 שמשחק בספליט ואמור להצטרף תמורת שישה מיליון יורו. הספרס עקבו בתקופה האחרונה אחרי רביץ', שמחוזר גם על ידי פארמה, שהציעה תמורתו 2.5 מיליון יורו, כשגם באיירן מינכן ומילאן גילו בו עניין. רביץ' הבקיע עשרה שערים ב-24 הופעות העונה עבור הקבוצה שמדורגת שלישית בליגה הקרואטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully