וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה נשאר ביובנטוס

המאמן המצליח נפגש עם ההנהלה בצל הדיווחים על עזיבה אפשרית שלו את המועדון והצהיר: "נמשיך לבנות את הקבוצה"

אנטוניו קונטה צפוי להמשיך ביובנטוס. המאמן המצליח שהוביל את הגברת הזקנה לשתי אליפויות רצופות בשתי העונות האחרונות, הגיע אמש (רביעי) למשרדי המועדון ונפגש עם הנשיא אנדרה אניילי ועם היו"ר בפה מארוטה במשך כשלוש שעות.

אחרי שהם יצאו מהמשרדים, אניילי אמר לעיתונאים הסקרנים: "התחלנו לתכנן את עונת 2013-14 ביחד". קונטה הוסיף: "נמשיך לבנות את הקבוצה". הרמז העבה שהשניים שלחו הוא כמובן שהמאמן ימשיך לעמוד על הקווים.

הדברים הללו מגיעים אחרי ספקולציות אודות עתידו של המאמן במועדון. התקשורת האיטלקית סיפרה בתקופה האחרונה שקונטה מעוניין לחזק את הקבוצה בשני שחקנים בעלי שם עולמי ושאם הבקשות שלו לא ייענו, הוא ישקול לעזוב.

בנוסף, קונטה דרש לצרף לצוות המקצועי את ג'אמפיירו ונטרונה, ששימש כעוזרו בעת שהוא אימן את בארי והוא ככל הנראה ייענה בחיוב. כמו כן הוא ביקש להבטיח שארתורו וידאל, פול פוגבה וקלאודיו מרקיזיו יישארו בקבוצה גם אם יוגשו עליהם הצעות גבוהות ממועדונים אחרים.

שם גדול שקושר לקבוצה ולא יחזור הוא זלאטן איברהימוביץ'. מארוטה הבהיר אתמול: "העניין ברור לחלוטין, איברה לא יחזור". כרגע אחד מהשמות הבולטים בין המועמדים הוא סטבן יובטיץ' מפיורנטינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully