וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה תקף עיתונאים ובעט בצלם

כדורגלן העבר האגדי הגיע לחופשת מולדת בארגנטינה, העיתונאים בקושי נתנו לו לנשום, הוא הגיב בהשלכת אבנים

דייגו מראדונה שוב מתנהג לא יפה. בארגנטינה מספרים שמספר 10 האגדי נחת ביום רביעי בבואנוס איירס לחופשת מולדת מדובאי שם הוא משמש כשגריר ספורטיבי, ותקף עיתונאים וצלמים. הצילומים אגב, מוכיחים שגם אנשי התקשורת החונקים לא טמנו את ידם בצלחת.

מראדונה בן ה-52 הגיע לארגנטינה ביחד עם חברתו בת ה-22 רוסיו אוליבה כדי לראות בפעם הראשונה את בנו התינוק דייגו פרננדו (מחברתו הקודמת, ורוניקה אוחדה) וכדי להפתיע את בתו ג'יאנינה לרגל יום ההולדת שלה. הרשויות בשדה התעופה סיפרו שלמראדונה הייתה הרשאה לעלות על רכב שימתין לו ליד המטוס, אבל חברתו לא קיבלה תנאי דומה ולכן הוא נכנס איתה לשדה התעופה שם המתינו אנשי התקשורת צמאי הדם.

כשמראדונה יצא לאולם קבלת הנוסעים, הצלמים והעיתונאים הקיפו אותו וביקשו לדעת מהי סיבת ההגעה שלו. השאלה הזו מסתבר, הרגיזה אותו מאוד. הוא התחיל לצעוק עליהם, כינה אותם "אנשים רעים" ואמר שהוא יסכים לדבר "רק עם העיתונאים שהם חברים שלי". זה לא נגמר שם.

על פי הדיווחים, אחרי שהשניים עזבו את המקום, חלק מהעיתונאים והצלמים המשיכו לנסוע אחריהם ובשלב מסוים מראדונה עצר את הרכב, התעלם מהגשם הכבד שירד באותו זמן, יצא החוצה כשהוא אוחז בסיגר שמן והתחיל לזרוק אבנים על המכוניות שלהם בעזרת ידו השנייה. צלם שהיה קרוב אליו אף ספג ממנו בעיטה.

בנוסף, נוסע שהיה על המטוס בו מראדונה הגיע, סיפר שהוא ניסה לעניין את כדורגלן העבר האגדי ברכישת תוספי מזון שהוא מוכר, ושבתגובה מראדונה תקף אותו. אותו נוסע אמר: "האליל שלי הפך לשטן. הוא בריון, הוא העליב אותי ודחף אותי".

מראדונה מחזיק בהיסטוריה ארוכה של תקריות שונות ומשונות, ביניהן גם כאלו עם עיתונאים. אחת מהמפורסמות בהן היא זו במסגרתה הוא ירה על עיתונאים וצלמים באמצעות רובה אוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully