וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: מארי פרש ובספק לרולאן גארוס, נדאל רץ קדימה

הסקוטי נפצע בירך בסיבוב השני עם גרנולרס, וסיים את דרכו. השור ממאיורקה שייט מול פוניני 1:6, 3:6, צונגה בחוץ

בשורות רעות מאוד לאנדי מארי: הטניסאי הסקוטי פרש הערב (רביעי) ממשחקו בסיבוב השני במסגרת טורניר רומא (פרסים בסך 2.646 מיליון יורו) לאחר המערכה השנייה והוא בספק לקראת הרולאן גארוס שייצא לדרך ב-26 בחודש. מארי, שחגג יום הולדת 26, נזקק לטיפול אחרי שנפגע בירך וכעת ייעשה מאמץ להכשירו לקראת טורניר הגרנד סלאם השני של העונה.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. רויטרס
רק זה היה חסר לו עכשיו. אנדי מארי/רויטרס

מרסל גרנולרס הספרדי, שעלה על חשבונו לסיבוב השלישי, ניצח 3:6 את המערכה הראשונה והוביל כבר 1:4 בשנייה, אבל אז המדורג שני בעולם ביצע קאמבק מרשים שהוביל אותו לניצחון 5:7 בשובר השוויון. לאחר שעה ו-51 דקות של משחק הוא נכנע לכאבים והודיע על פרישה. "פרשתי כי ידעתי שיש סיכוי טוב שלא אשחק מחר", אמר מארי לאחר המשחק, "אני צריך לראות מה עליי לעשות, אדבר עם הפיזותרפיסט ונתכנן את הימים הבאים. בעוד חמישה ימים אחליט אם אשחק בפריז". בשלב הבא יפגוש גרנולרס המדורג 37 בעולם את ז'רמי שארדי שגבר על קיי נישיקורי (16 בטורניר) 4:6, 1:6.

גם ג'ו-וילפריד צונגה לא ממשיך לסיבוב השלישי. הצרפתי המצוין שמדורג שמיני בעולם נכנע לייז'י יאנוביץ' (24) 6:4, 7:6 וסיים את דרכו בטורניר החימר היוקרתי. הטניסאי הפולני האלמוני השיג את הניצחון השלישי בקריירה על מדורג טופ 10 עם שבעה אייסים תוך 88 דקות של משחק, ובשלב הבא ימתין לו יריב צרפתי נוסף, רישאר גאסקה המדורג תשיעי. "אני שמח מאוד במיוחד מכיוון שלא פתחתי טוב את השנה והייתי חולה", הודה יאנוביץ'. "לכן זה היה חשוב מאוד מבחינתי".

הטניסאי הספרדי רפאל נדאל. רויטרס
שעת עבודה בדרך לסיבוב השלישי. נדאל/רויטרס

רפאל נדאל ניצח את האיטלקי פאביו פוניני 1:6, 3:6 והתקדם לסיבוב השלישי, אחרי ששבר חמש פעמים את ההגשה של המקומי. פוניני ביצע 33 טעויות לא מחויבות ונכנע לשור ממאיורקה בתוך שעה של משחק. נדאל פתח בשבירה במערכה הראשונה, ושבר בהמשך שוב בדרך ל-1:4 ו-1:6 תוך 24 דקות. במערכה השנייה פוניני שבר ל-1:2 אבל נדאל הגיב בטניס משובח, שהוביל לשבירה מיידית ושליטה מוחלטת בדרך ל-2:5 וניצחון 3:6 במערכה. גם חברו לנבחרת ספרד דויד פרר העפיל למרות פיגור של 7:5 לאחר המערכה הראשונה נגד פרננדו ורדאסקו. המדורג רביעי בטורניר עבד קשה ואחרי 5:7, 3:6 הוא שלח את יריבו לארוז.

מי שלא נאלץ אפילו להזיע הוא אלכסנדר דולגופולוב האוקראיני שניצל פרישה של סטניסלס ואווינקה השוויצרי כדי להתקדם לסיבוב השלישי. אלא שבשלב הבא ימתין לו נובאק דג'וקוביץ' האיום, אלוף הטורניר ב-2008 וב-2011.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
לא עבדה קשה מדי. שראפובה/רויטרס

אצל הנשים אין הפתעות מרעישות. מריה שראפובה דילגה תוך שעה וארבע דקות על גארבין מוגורוזה (83 בעולם) שהעפילה מהמוקדמות אחרי 2:6, 2:6. נה לי המדורגת חמישית עשתה את המוטל עליה ודילגה לסיבוב השלישי אחרי 3:6, 1:6 על ז'י ז'נג בת ארצה. גם שרה אראני ממשיכה, אבל לה זה הלך קשה יותר נגד כריסטיאנה מקאלה האמריקאית אותה ניצחה 5:7, 7:5, 2:6. לויקטוריה אזרנקה לקח בדיוק שעה כדי לחלוף על פני יוליה גרגס עם 2:6, 0:6 חלק.

סמנתה סטוסור לא נתנה לפנג שוואי להפריע לה בדרך וטאטאה אותה עם 6:7, 0:6 מרשים. ילנה ינקוביץ', שבעברה דורגה 1 בעולם, מחצה 2:6, 0:6 את בויאנה יובאנובסקי, בת ארצה. גם דומיניקה ציבולקובה תשחק בסיבוב השלישי אחרי שפיגרה 7:5 נגד מלאני אודין, וחזרה בצורה מרשימה עם 1:6, 3:6. רוברטה וינצ'י (1:6, 4:6 על נסטסיה בורנט) ומריה קירילנקו (3:6, 1:6 על ורווארה לפצ'נקו) עלו שלב.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדי מארי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully