וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ראן הצרפתית מתעניינת בשמעון אבוחצירא

בתקשורת הצרפתית טוענים שהקבוצה ממערב צרפת כבר החלה בגישושים בנוגע לחלוץ קרית שמונה ושהוא מועמד לעבור אליה

one

על פי דיווח בצרפת, ראן מעוניינת בחלוץ עירוני קרית שמונה שמעון אבוחצירא ונציגיה אף החלו בגישושים ראשוניים שנועדו לבדוק את האפשרות להחתים אותו.

סקאוט צרפתי עקב אחרי מספר שחקנים במשחק בו קרית שמונה הביסה את הפועל תל אביב 1:4 בבלומפילד לפני כשלושה שבועות וחצי ושבו אבוחצירא בן ה-26 כבש רביעייה. בנוסף, החלוץ הבקיע צמד במשחק בו קרית שמונה הפסידה לליון 4:3 בשלב הבתים של הליגה האירופית והוא הפך למוכר יחסית בכדורגל הצרפתי.

אבוחצירא גדל בבית"ר נס טוברוק. את הקריירה המקצוענית שלו הוא החל בהפועל כפר סבא שממנה עבר להפועל פתח תקוה. בעונת 2008/9 הוא סיים כמלך השערים של ליגת העל ביחד עם ברק יצחקי ואלירן עטר לאחר שהבקיע 14 שערים. משם הוא נדד ללאריסה היוונית. בתחילת 2011 הוא שב לישראל וחתם בעירוני קרית שמונה, זכה איתה שנה לאחר מכן באליפות ואף סיים כמלך השערים שלה עם 13 כיבושים. גם העונה אבוחצירא הבקיע 13 שערים.

החלוץ המצטיין ערך את הופעת הבכורה שלו במדי נבחרת ישראל באוקטובר האחרון כשהוא נכנס כמחליף במשחק נגד לוקסמבורג במסגרת מוקדמות הגביע העולמי 2014. כחודש לאחר מכן רשם הופעה שנייה במדים הלאומיים, הפעם במשחק ידידות נגד בלארוס.

ראן מדורגת במקום ה-12 (מתוך 20) בליגה הצרפתית כשנותרו עוד שני מחזורים לסיום העונה. היא התחילה את העונה הנוכחית בצורה טובה, אבל בשבועות האחרונים חלה ירידה תלולה ביכולת של הקבוצה וב-12 משחקי הליגה האחרונים שלה היא רשמה ניצחון אחד, שתי תוצאות תיקו ותשעה הפסדים.

כידוע, בליגה הצרפתית משחקים כעת שני שחקנים ישראלים: מאור מליקסון מוולנסיין ועדן בן בסט מטולוז.

שמעון אבוחצירא שחקן עירוני קרית שמונה כובש בגמר הגביע. ברני ארדוב
בדרך לתחנה שנייה באירופה? אבוחצירא/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully