וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריו פרדיננד פורש מנבחרת אנגליה

בלם מנצ'סטר יונייטד שרשם 81 הופעות במדים הלאומיים הודה: "זה הזמן לזוז הצידה". הודג'סון: "חשוב שנדע לכבד אותו"

בגיל 34, הודיע הבוקר (רביעי) ריו פרדיננד על פרישה מנבחרת אנגליה. "אחרי זמן רב של מחשבה, הגעתי למסקנה שזה הזמן להפסיק לשחק כדורגל בינאלומי", אמר הבלם של מנצ'סטר יונייטד, שרשם 81 הופעות במדי הנבחרת. פרדיננד, שערך את הופעת הבכורה שלו במדים הלאומיים אי שם ב-1997, שיחק את משחקו האחרון בנבחרת ביוני, 2011. בחודש מרץ זומן פעם נוספת לסגל במסגרת מוקדמות המונדיאל, אך ביקש מרוי הודג'סון להשתחרר מהשחקים מול סן מרינו ומונטנגרו.

בלם מנצ'סטר יונייטד ריו פרדיננד במדי נבחרת אנגליה. GettyImages
תם עידן. ריו פרדיננד/GettyImages

"זה מרגיש לי נכון לזוז הצידה ולאפשר לשחקנים הצעירים יותר להתקדם", אמר פרדיננד. "הנבחרת נמצאת במצב מצוין. יש שילוב של צעירים מוכשרים, ולנצח אהיה גאה ששיחקתי בכל הנבחרת הלאומיות, מגיל 17. אני מאחל לרוי הודג'סון והשחקנים הצלחה, ורוצה להתרכז כעת בקריירה שלי במנצ'סטר יונייטד".

הודג'סון עצמו אמר: "להיות קפטן נבחרת אנגליה ולשחק בשלושה מונדיאלים שונים שם אותו בקבוצה מאוד מיוחדת של שחקנים. חשוב שנדע לכבד אותו ואת כל ההישגים שלו ב-14 השנים האחרונות". כזכור, בקיץ שעבר הודיע גם ג'ון טרי על פרישה מנבחרת אנגליה, ובכך למעשה הגיעה לסיומה תקופה ארוכה בה השניים היוו את מרכז ההגנה של נבחרת שלושת האריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully