וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא: דג'וקוביץ' ופדרר טיילו, אגה רדוונסקה בחוץ

המדורגים הבכירים עלו לשמינית הגמר, גם דל פוטרו וגאסקה ניצחו. נשים: המדורגת רביעית הודחה, גם איבנוביץ' ופטרובה

נובאק דג'וקוביץ', שהודח מוקדם מהצפוי על ידי גריגור דימיטרוב בטורניר מדריד, הראה סימני התאוששות עם ניצחון בסיבוב השני בטורניר המאסטרס ברומא על משטח החימר. המדורג ראשון בעולם ניצח את אלברטו מונטאנייס הספרד 2:6, 3:6, אחרי קצת יותר משעה.

גם רוג'ר פדרר המדורג שני ממשיך הלאה לשמינית הגמר. השוויצרי המעוטר ניצח תוך 50 דקות את האיטלקי פוטיטו סטראצ'ה שנכנס לטורניר כווילד קארד, עם 1:6, 2:6 קליל. בן ארצו סטניסלס ואווינקה חזר מפיגור מערכה כדי לנצח את קרלוס ברלוק מארגנטינה 7:5, 3:6, 3:6.

מי שעוד העפיל לשמינית הגמר הוא חואן מרטין דל פוטרו המדורג שביעי, שגבר על אנדריי קוזנצוב הרוסי (82 בעולם) 3:6, 2:6. רישאר גאסקה הצרפתי (9 בעולם) דילג על פני דימיטרוב המבטיח אך תשוש, עם ניצחון 4:6, 4:6

רוג'ר פדרר טניסאי שווייצרי. AP
50 דקות הספיקו. רוג'ר פדרר/AP

אצל הנשים, המדורגת ראשונה סרינה וויליאמס טיילה עם 2:6, 2:6 מול לורה רובסון הבריטית, שבסיבוב הראשון הדיחה את אחותה ונוס. לעומתה, אגניישקה רדוואנסקה (4 בעולם) עפה כבר במשחקה הראשון, לאחר הפסד לסימונה האלפ מרומניה בשלוש מערכות. הפולניה ניצחה 6:7 במערכה הראשונה, אך הפסידה למדורגת 64 בעולם 6:1, 6:2 במערכות הבאות. גם קרוליין ווזניאקי בחוץ, אחרי שהמשיכה את הנסיגה עם הפסד שני ברציפות במשחק הראשון. מי שנהנתה מכך הפעם הייתה בויאנה יובאנובסקי הסרבית, שניצחה 6:2, 4:6, 6:7.

המדורגות המשיכו ליפול. נדיה פטרובה (11) סיימה את הטורניר מוקדם מהמתוכנן מבחינתה, עם הפסד 6:3, 2:6, 6:7 לקרלה סוארס נבארו מספרד. אנה איבנוביץ' הסרבית, שדווקא הייתה במגמת התאוששות לאחרונה, נוצחה על ידי אורסולה רדוואנסקה 6:3, 2:6, 6:2. פטרה קביטובה הצ'כית (8) עברה את סבין ליזיקי הגרמניה, אחרי קרב מתיש של 4:6, 6:0, 5:7.

הטניסאית הדנית קרוליין ווזניאקי. רויטרס
אכזבה נוספת. קרוליין ווזניאקי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully